חלוץ סגמנט ה-SUV היוקרתיים נחת אצלנו בדור הרביעי במטרה להיות טוב עוד יותר מקודמו שזכה להצלחה אדירה. האם יש לו מה שצריך כדי לעמוד במשימה?
מכונית הסלון של ג'נסיס התעדכנה וחזרה לישראל, הפעם עם הנעה כפולה ובתקינה אמריקאית. הנוסחה החדשה תתאים למנכ״ל המקומי? ואיך היא ביחס לגרמניה של השכן?
צ'מפיון מוטורס החלה בשיווק משפחת ה-A6 e-tron החשמלית, גם הגרסת ה-S6 הספורטיבית ואפילו הסטיישן הגיעה, וזאת במחיר נמוך מהמתחרות מגרמניה – איך היא בהשוואה אליהן?
האחות הסדאנית של סדרה 1 חוזרת בדור חדש עם שתי גרסאות למנוע ה-1.5 ליטר וגם M235 ספורטיבית. במקביל נחתה גם מתיחת הפנים של ה-i4 החשמלית
UMI מרחיבה את היצע החשמליות של מותג היוקרה האמריקאי ואחרי הליריק מצרפת עוד שני דגמים ומבטיחה שדגם נוסף יגיע כבר בחודשים הקרובים. אלו הפרטים שחשוב להכיר
אסטון מרטין הציגה גרסה חזקה יותר מה-DBX 707 - הנוסחה: עוד כ"ס ומגדש טורבו מוגדל, משקל מופחת וכמובן נגיעות עיצוב
לקונצרן צ`רי יש כידוע כמה מותגים, שניים מהם כבר נמכרים בישראל, צ`רי וג`אקו, כשאומודה יצטרף בקרוב, וכעת יש להם מותג פרימיום חדש - EXLANTIX שגם כן צפוי לעשות עלייה
אחרי גרסת הסדאן של ה-007 הכוונות הברורות לנגוס בנתחי השוק האירופאי הביאו את זיקר להציג לה גרסת סטיישן מרשימה. וזה מה שאנחנו יודעים עליה
לקסוס הציגה את הדור השמיני של מכונית הסאלון עם גידול משמעותי בממדים, שפת עיצוב חדשה ואפשרות בחירה בין הנעה היברידית לחשמלית. מתי בישראל?
יצאנו לפורטוגל להתרשם מהדגם החדש של זיקר שמצליח להרשים בסגמנט הפרימיום, אבל יש נקודת תורפה שתחייב התייחסות לפני ההשקה בישראל