העונה בליגת אתנה נשים מגיעה לעיצומה, והמנהלת החליטה להעלות קמפיין פרסום ייחודי, הפונה לקהל המשפחות של הערים שקבוצותיהן משחקות בסדרות חצי הגמר.
המדיום המרכזי שנבחר לחשיפת הקמפיין, הוא שילוט נרחב, ומדובר בפריסה פרסומית בכ-150 שלטי חוצות. תקציב הקמפיין הוא כ-200,000 ש"ח.
השלטים שצובעים את הרחובות בצבעי מדי המשחק של הקבוצות המקומיות, יעלו למודעות הציבור את אירוע השיא של העונה בכדורסל הנשים, תוך שימוש בצילומים של כוכבות כל אחת מהקבוצות, הישראליות והזרות, כמובילות הקמפיין.