מחקר שבוצע על חברת האנרגיה הבריטית Gridserve קבע איזו מכונית חשמלית הייתה המחופשת ביותר במנוע החיפוש של גוגל בשנה החולפת. ברוב המדינות, לא בכולן, רכב הכביש שטח היוקרתי לקסוס RZ היה הדגם המחופש ביותר, והוביל את הדירוג ב-47 מדינות. המכונית החשמלית שהתברגה במקום השני היא טסלה מודל 3 המובילה ב-35 מדינות, ואחריה הקרוסאובר קיה EV6 ב-15 מדינות.
כאשר מנתחים את התוצאות לפי המספר הכולל של חיפושים בכל המדינות, מודל 3 מתגלה כמנצחת ברורה. המכונית החשמלית האמריקאית רשמה כמעט 20 מיליון חיפושים בשנת 2022 (19,989,872), כארבעה מיליון יותר מהקיה EV6 יוצאת דרום קוריאה (15,815,185). במקום השלישי שוב פעם טסלה, הפעם מודל Y עם 13,908,451. יונדאי איוניק עם כ-12 מיליון חיפושים, דגם הסדאן היוקרתי מודל S הופיע עם 11 מיליון חיפושים ומודל X עם כמעט 10 מיליון חיפושים.
המכונית הכל-חשמלית הגרמנית הראשונה ברשימת עשר המכוניות החשמליות המחופשות ב-2022 היא פורשה טייקן (10,511,286). הרשימה נסגרה עם מכונית חשמלית גרמנית נוספת: ב.מ.וו i4 הספורטיבית (7,063,510) במקום האחרון. על פי ניתוח הנתונים, טסלה מודל 3 הייתה המכונית החשמלית המחופשת ביותר באירופה, צפון אמריקה ואסיה בשנת 2022. במצטבר, העניין במכונית באזורים אלו בלבד (17,654,842) היווה 88 אחוז מהחיפושים העולמיים אחר הרכב.
באסיה, טעמם שמור להם מעניני תמחור וצרכים, התעניינו מאו ברכב מסוג טאטא נקסון, או במספרים בגוגל מעל 2.5 מיליון פעמים, בעוד האפריקאים מצאו את לקסוס RZ המסקרן ביותר עם קרוב ל-450 אלף חיפושים. נהגים בדרום אמריקה חיפשו לרוב מידע על פורשה טייקן (884,310). באמצעות נתוני חיפוש מיולי עד דצמבר 2022, Gridserve חוזים שספינת הדגל החדשה של וולוו EX90 תמשוך את מרבית העניין מגוגל השנה. רכב הכביש שטח המתוחכם של הנורדים רשם את הצמיחה הגדולה ביותר בשאילתות חיפוש ב-29 מדינות במחצית השנייה של 2022.