ערב ראש השנה, פרסמה סיטרואן הודעה לעיתונות במסגרתה הכריזה על זהות ויזואלית חדשה - משהו שלא ממש ציפינו לו מהמותג הצרפתי שעתיד, לראשונה מזה זמן להעדר מתערוכת הרכב הביתית שלו בפריס. אבל מתוך כך, אפשר להסיק שסיטרואן תמיד קשובה למה שמתחולל סביבה; אחרי רנו, פיג'ו ודאצ'יה שהציגו גם הם זהות ומיתוג מחודשים, הדבר היחיד שסיטרואן הרגישה שחסר לה כנראה, היה במקום הגלוי ביותר - בחזית הדגמים. והשינוי החזותי, מרשים בלשון המעטה שכן זוהי האבולוציה העשירית של הלוגו.
מכיוון שיצרנים אוהבים לחפור בעברם כדי לדמיין את העתיד, סיטרואן קיבלה השראה מלוגו היסטורי שלה, המורכב מסימן אובאלי המקיף את השברונים הקלאסיים. השראה זו, מתוארכת לתחילת שנות ה-20 של סיטרואן. כלומר בניגוד לדאצ'יה למשל שיצרה לוגו מאפס כדי לשקף את מידת החדשנות שלה (וגם חלק מהשינוי התדמיתי ממוצר "תקציב" למוצר "בורגני" יותר), סיטרואן מגלגלת אחורה את מחוגי הזמן כדי להציג את מה שיהיה בקרוב.
הלוגו לא מוצג בגפו אגב. סיטרואן מציינת שהלוגו החדש צפוי להתנוסס על מכונית קונספט חדשה, שתיחשף בעוד מספר ימים בלבד. וכמו עם דאצ'יה, החתימה החזותית העשירית בהיסטוריה של סיטרואן תשולב די מהר על ידי רשת ההפצה המרכזית, אחריה שולות המכירה והתקשורת, בנוסף ללוגו הזה, הלקוחות יגלו (מחדש) צבע נוסטלגי לקטלוג: כחול מונטה קרלו, פופולרי במיוחד ב-2CV וב-DS.
מהיכן נובע השינוי? סיטרואן מתכוונת לממש רשימה ארוכה של יוזמות בתחום הניידות החשמלית, במובן הרחב ביותר של המונח הזה (שאנחנו שומעים עליו בתדירות הולכת וגדלה). שינוי זה מלווה בחתימת מותג ייחודית הנושאת הבטחה להאיץ פתרונות ניידות "נועזים ומסבירי פנים" לרווחתם של לקוחות סיטרואן. "שום דבר לא מרגש אותנו כמו סיטרואן", זה הסלוגן שאנחנו עתידים להתדווע אליו בקרוב על מכונית הקונספט, ועוד בהרבה מקומות שבהם סיטרואן כבר הכתה שורשים.