לא נחדש לכם ששחקני כדורגל, כמעט בכל הרמות שבהן רמת השכר מאפשרת זאת, אוהבים להתרברב בקולקציית מכוניות יוקרה מרשימות, מפוארות ולפעמים נדירות. בכמה הזדמנויות שונות דיווחנו על אוסף רכבי הקצה של רונאלדו וגם של שחקנים נוספים שמחזיקים באנגרים הפרטיים שלהם כלי רכב במחירים דמיוניים. גם כרים בנזמה, כוכבה של ריאל מדריד ונבחרת צרפת לא מסתיר את הערצתו הגדולה לארבעה גלגלים ולאחרונה שיתף מהן יצירות המופת שבבעלותו וגם מסביר מהיכן הכול התחיל - ואפילו מתאר את החוויות מהמכונית הראשונה שלו.
שכרו של בנזמה מוערך בסביבות ה-9 מיליון יורו לעונה בין כתלי המועדון הספרדי (עם חוזה עד 2023), פרוטות בהשוואה לרונאלדו שמגלגל לכיסו רק מכדורגל קרוב ל-27 מיליון יורו בעונת משחקים סדירה. ועדיין, בנזמה הרשה לעצמו לממש את הפנטזיות המוטוריות הכמוסות ביותר שלו מהרגע שהכסף היה בכיסו. שחקנה של ריאל מדריד מחזיק במכוניות הטובות ביותר (לטעמו) כאשר בשורותיו דגמים נחשקים כמו פרארי, בוגאטי, מקלארן, כמה רכבי למבורגיני, רכבי ספורט מיוחדים של BMW וכן רכבי GT שריריים של אאודי.
בראיון לכלי התקשורת ברומא, בנזמה אומר שתמיד אהב מכוניות בילדותו. "הכל נולד אצלי ממש בגיל צעיר. הייתי נהנה לשחק עם מכוניות קטנות או מודלים של מכוניות אמיתיות. התשוקה הזו באה משם. כשאתה קטן, אתה מרבה לשחק ולחקור את הדברים שהכי מושכים אותך, ובמקרה שלי, האהבה למכוניות נשארה קבועה לאורך השנים. כשהייתי ילד, חלמתי שתהיה לי פרארי. תמיד אהבתי את המותג הזה - משאלה שהתגשמה כשקניתי פרארי 458 ספיידר".
ז'וזה מוריניו, מאמן הכדורגל הפורטוגזי (היום בקבוצת רומא), סיפר פעם שהמכונית הראשונה שלו הייתה צנועה ו-"לא היה בה שום דבר מיוחד". זו הייתה רנו 5 שאביו קנה לו לרגל קבלת רשיון הנהיגה בגיל 18, אך ברגע שיכל להרשות לעצמו קנה רכב קצת יותר "עמיד" לנסיעות שגרתיות - הונדה סיוויק. "זו הייתה המכונית הראשונה שקניתי לעצמי כי אוניברסיטת ליסבון הייתה במרחק של 60 קילומטרים מהבית".
בנזמה לעומתו, זכה לחוות נהיגה מעט יותר דינמית בתחילה. "המכונית הראשונה לעולם לא נשכחת", כך אמר בנזמה, שומר מקום מיוחד בליבו לדגם שהצליח להרחיב את אופקיו בכל הקשור לרכבי ביצועים; "המכונית הראשונה שהייתה לי הייתה מיני קופר S. קניתי אותה מחבר. זה עלה לו בדם למכור כי הוא סרב להיפרד ממנה לא משנה מה וכמה הצעתי לו עד שבסוף הוא שוכנע. היא הייתה שחורה לגמרי בחוץ ובפנים ואהבתי את השילוב בין כוח לזריזות, משהו שאני אוהב לבטא גם במגרש".
עוד אומר בנזמה כי קיים קשר הדוק בין זכרון מסוים לבין רכב שהותיר עליו חותם והשפיע על המשך דרכו. כך למשל הוא מציין כי חש קרבה מיוחדת אל תחנת כוח גרמנית: ב.מ.וו M6. שחקנה של ריאל בן ה-34 אומר: "היה לי את החוזה הראשון שלי בקבוצת ליון ממש לפני יום ההולדת שלי. הייתי בן 18 ורק לפני כן קיבלתי רישיון, אז עלה הרעיון למתנה מיוחדת: "הלכתי לב.מ.וו וקבעתי פגישה עם המנהל. הייתי צעיר וכבר מפורסם. שאלתי אותו איזה רכב יש לו. הוא הציג בפני מספר דגמים אבל התרשמתי מה-M6.לקחתי אותה כמתנת יום הולדת והיא עדיין אחת המכוניות היפות שהיו לי".
ומה לגבי מכוניות במכסה מוגבלת? "יש לי שש מכוניות אספנות. יש לי מקלארן, מרצדס בנץ Slr ובוגטי ויירון בחבילה בלעדית ממנה היו רק 5 יחידות בעולם". לאלה מתווספות, בנוסף לב.מ.וו M6 גם מכוניות ספורט/שטח ליומיום כמו מרצדס בנץ G-Class 65 AMG, אאודי RS4, מכונית בהספק של 450 כ"ס כזכור וכן הוא מוסיף": "יש לי גם שני דגמי אאודי אחרים: RS6 ו-RS Q8. ולבסוף בוגאטי שירון".
"זה כיף כשיש מבחר", הוא מוסיף. "אני נוהג להשתמש ברכב ספציפי לפי השימוש באותו יום. נניח בסופי שבוע אני חגור באהבה גדולה אל השירון, שהיא המכונית המהירה ביותר שיש לי. ובימים אחרים שאני מסיע את הילדים אני יכול לקחת את ה-RS6. זו מכונית מהירה, חזקה וקל לחיות איתה". צריך כמובן לחדד, שקבוצת ריאל מדריד קשורה בהסכם חסויות עם אאודי מאז שנת 2003, וכל שחקן בקבוצתה רשאי לבחור דגם כדי להתנייד איתו באופן קבוע. במעמדים כאלה, יש מתנות שמגיעות (כמעט) בחינם.