לקסוס עולה להתקפה (ימית) מול אסטון מרטין

אחרי הנפטון של אסטון מרטין, מגיעה התשובה של לקסוס עם ספינת דגל מדהימה

תגיות: עולם הרכב

מערכת עולם הרכב
א א א א (שנה גודל)
תחילת כתבה

אולי נתחיל במחיר? טוב, אז בכדי לקבל לדידיכם את ההגה של היאכטה החדשה של לקסוס שנקראת LY 650 (מזכיר לי מספר טיסה של אל על) תצטרכו להיפרד מסכום של 1.5-2.0 מיליון דולר. וזה לפי כל מני תוספות ושדרוגים והתאמות אישיות שלא כלולות בקטלוג של היאכטה החדישה ביותר של לקסוס. היאכטה שנמתחת לאורך 65 רגל ורוחבה בנקודה הרחבה ביותר הוא 19 רגל, מגיעה עם שתי אפשרויות בחירה למנוע. האופציה הראשונה היא מנוע דיזל מתוצרת וולוו עם מגדש טורבו ובתוספת סופרצ'ארג' בנפח 12.8 ליטר שנקרא Penta IPS 1200 והוא יכול לספק 900 כוחות סוס או מנוע זהה בנפחו שנקרא Penta IPS 1350 שקיבל כמה שדרוגים אלקטרוניים המאפשרים לו להפיק 1,000 כוחות סוס. 

לקסוס לא ידועה כחברה שמייצרת יאכטות וכלי שיט למרות שחברת האם שלה, טויוטה, מפעילה מחלקה ימית עשירה. היאכטה החדשה שנבנית במספנה של Marquis-Larson בוויסקונסין ארה"ב, היא כלי השיט הגדול והחזק ביותר שהמחלקה הימית המציאה מאז ומעולם. כיאה למיתוג לקסוס, היאכטה מעוצבת בהשראת המכוניות של החברה היפנית היוקרתית וכך גם העיצוב הפנימי שלה ואיכות החומרים מהם היא עשויה. היאכטה יכולה לארח על סיפונה ובחדרים שלה 6 נוסעים בנוחות מלאה ובאיכות חיים שתגרום לנוסעים בה להרהר לפני שהם יורדים לחוף. 
 
ראינו בעבר כמה שיתופי פעולה מעניינים בין חברות יוקרה של מכוניות לבין יצרניות של יאכטות וכלי שיט מפוארים. פרארי וחברת ריבה ממשיכות את הקשר ביניהן וכך גם מרצדס ואסטון מרטין וכעת גם לקסוס. לא רחוק היום שכלי התחבורה לים וליבשה יתאחדו ואולי במחלקת המכירות של המותגים הללו ינסו למכור לכם לקסוס חדשה וגם יאכטה סופר מתוחכמת במרינה הקרובה לביתכם. היאכטה של לקסוס תוצג עוד השנה והמכירות שלה יחלו רק ב-2019. 
 
 
 
הוסף תגובה