טסט-וולוג: יונדאי סנטה פה 2.2 ל' דיזל 4X4 'לקשרי' במבחן

יונדאי סנטה-פה החדש מציע לתא המשפחתי חלל נוסעים מפואר, נינוח ובנוי היטב עם חשיבה על בטיחות ונגישות. אבל האם במחיר שחוצה רבע מיליון שקלים הוא מספיק משכנע?

תגיות: יונדאי

ניר בן טובים
שנה גודל פונט א א א א

צילום ועריכה: ניר בן-טובים

ליונדאי תכניות גדולות (תרתי משמע) לקטגוריית מובילי הנוסעים. נכון להיום מוגדר סנטה-פה 2019 כ"ספינת הדגל" של היצרן הדרום קוריאני בישראל, אבל בארה"ב כבר הכשירו את הקרקע לעלייתו של יונדאי פאלסייד שירש את מקומו. רכב זה, לו 5 ס"מ נוספים על הסנטה-פה בבסיס הגלגלים יימכר עם סידור מודולארי ל-8 נוסעים ויכול תאורטית להתחרות גם במיניוואנים. הוא לא יהיה ממש יקר (35-40 אלף דולר) ובתמורה לכך הוא לוקח את יונדאי הכי גבוה שאפשר בסולם הסטטוס עבור המשפחה המורחבת.

פאלסייד לא כלול בתכנית האסטרטגית של 'כלמוביל', ולכן הסנטה-פה יהיה זמין בארץ לפחות בשנתיים הקרובות ואולי קצת מעבר לכך. זהו הדור הרביעי של ה-SUV הארוך של יונדאי והוא מצטרף לקו דגמים הולך ומתחזק של יונדאי שהתחיל עם ה-i30 טורבו, ה-i20, טוסון מרוענן, ה-I30 של חטיבת N ועוד מהדורות כאלה ואחרות שנמצאות כאן ועתידות להצטרף בהמשך השנה.

אבל האם הרכב המושקע ביותר של יונדאי עד כה נותן תמורה אטרקטיבית למחירים שמתחילים ברבע מיליון שקלים ומצפינים עד קרוב ל-300 אלף שקלים? הצטרפו אלינו לטסט-וולוג.

קישור למפרט מלא להורדה

איך עוקבים אחרינו:

https://www.facebook.com/carworld5/

 פייסבוק

https://www.instagram.com/sport5_car/

אינסטגרם

https://twitter.com/car_world5

טוויטר

 

https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=7266&docID=299634

חדש: "עולם הרכב" מעכשיו גם בוואטספ שלכם!