השקת ופיתוח ה- F-PACE, הג'יפון הראשון מאז ומעולם של יגואר, לווה בסיקור תקשורתי ענף וסקרנות גדולה. כולם רצו לדעת האם יגואר הנחשב מותג אלגנטי ויוקרתי יכול לרדת ממסלול המרוצים ומהכביש הסלול אל השטח. הקרבה למותג לנדרובר הופכת את המעבר הזה לטבעי הרבה יותר למשל מה"בנטייגה" של בנטלי או ה- "אורוס" של למבורגיני (ואני זז בחוסר נוחות על הכסא כשאני כותב את זה).
גם מבחינת מידות ביגואר יצרו דגם כלאיים שנמצא בין שני סגמנטים (Q7-Q5), בשאיפות הדינאמיות לא חסכו כשתחת הכוונות נמצאת – והם אומרים זאת בגאווה גדולה- הפורשה מקאן, וכל זה כזכור מחברה עם אוריינטציה מבית לשטח. אז מי את באמת יגואר F-PACE? צפו בכתבה!