פיאט חשפה את הדור הבא של טנדר העבודה דובלו עם בשורה ידידותית לסביבה. גרסתו המיועדת לשוק הפרטי, חבילת הנוסעים, תהיה זמינה בהנעה חשמלית 100% בלבד, ואילו גרסת הטנדר המסורתי לשימוש מסחרי בקרב אנשי עבודה וציים תגיע לשוק הן כרכב חשמלי מלא והן מצוידת במנוע בערה, מטעמים ברורים של עלויות למשתמש ותשתית טעינה מוגבלת.
הדובלו החשמלי חולק את הטכנולוגיה שלו עם כלי הרכב החשמליים הזמינים בסגמנט זה בתוך קבוצת Stellantis, היינו סיטרואן, פיג'ו ואופל. ה-E-Doblo מופעל על ידי שילוב של מנוע חשמלי 100 קילוואט (136 כ"ס) וסוללה של 50 קילוואט. המערכת החשמלית אמורה לאפשר מעל 280 קילומטרים טווח נסיעה מרבי עד התרוקנות, בעוד המהירות המרבית היא 130 קמ"ש וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת בסביבות 10 שניות.
מהירות הטעינה המקסימלית של הדובלו החשמלי היא 100 קילוואט. זה מאפשר לו להזין את הסוללות עד 80 אחוז תוך 30 דקות בתחנות טעינה מהירות (DC). פיאט עדיין לא סיפקה מידע על קיבולת הטעינה של זרם חילופין (AC) במסופים איטיים יותר אולם בהתאם לטכנולוגיות שנמצאות בסיטרואן ברלינגו החשמלי, סביר שיהיה לו מטען מובנה חד או תלת פאזי בהספק של עד 11 קילוואט. כלומר טעינה מלאה בתוך 6-7 שעות בקופסא ביתית.
גרסאות הבנזין והדיזל תהיינה ה-1.2 ל' טורבו 130 כ"ס ו-1.5 ל' טורבו דיזל 100 או 130 כ"ס.
מבחינה ויזואלית, הדובלו מקבל מראה עדכני יותר, מלוטש, אך הוא שומר על סימני ההיכר העיצוביים האופייניים למותג מלפנים ומאחור וגם בקו החלונות הגבוה שלו. אורכה של גרסת בסיס גלגלים קצר נאמדת ב-4.40 מטר, בעוד שהדובלו עם בסיס גלגלים ארוך מוצע באורך 4.75 מטר. כרכב מסחרי, הגרסה הארוכה בין השניים מציעה כושר העמסה של 4000 ליטרים, ובזכות פונקציית "מג'יק קרגו" יכולה להכיל חפצים באורך של עד 3.4 מטרים. בנוסף לתצורת שטח המטען הגדול, הדובלו המסחרי זמין גם בתצורות קרגו. עם ההנעה החשמלית, כושר הנשיא הוא עד 800 ק"ג, עומס הנגרר הוא 750 ק"ג.
עוד בשורה מבית סטלנטיס נוגעת למתחם הייצור. עד כה הורכב במפעל טופאש, בטורקיה שם מיוצרים גם דגמי פיאט שכבר לא משווקים בארץ, אולם כעת עם השקת הגרסה החשמלית הוא משנה כתובת למפעל ויגו הספרדי. הדגם יגיע לארץ ככל הנראה ברבעון האחרון של השנה, כך מעריכים ביבואנית סמלת.