רק פלאג אין: ג'יפ רנגלר נפרד מהמנועים הקונבציונליים באירופה

רק חשמלי החל ב-2022. רכב השטח האמריקני ישא על סיפונו מנוע היברידי בלבד ביבשת המערבית

ניר בן טובים

תגיות: ג'יפ

Getting your Trinity Audio player ready...
שנה גודל פונט א א א א

חברת Jeep חשפה את הפרטים הראשונים אודות דגם 2022 מסדרת הרנגלר 4xe, חבילת הפלאג-אין המחושמלת שהחל מהשנה הבאה תהיה הגרסה היחידה של רכב ה-4X4 באירופה. ג'יפ נפרדים בכך רשמית ממנועי ה-2.0 טורבו בנזין ול-2.2 דיזל הקונבציונליים שימשיכו להיות זמינים בארה"ב. החלטה זו כרוכה בעובדה שבחצי השנה האחרונה דגם הפלאג-אין נבחר על ידי רוב מוחלט של לקוחות היצרן באירופה וכן במסגרת המאבק להפחתת פליטת המזהמים של המותג. 

לא מדובר בגזירת גורל, נהפוך הוא; ה-4xe משלבת מנוע חשמלי בחיבור אל מנוע 2.0 טורבו בנזין להספק כולל של 380 כ"ס מוצמדים אל תיבת 8-מהירויות אוטומטית, מומנט של 64 קג"מ וטווח נסיעה של 50 קילומטרים לפי מחזור ה-WLTP.  טעינה ביתית אורכת 3.4 שעות.  למען הסר ספק, גרסת הפלאג-אין, שהוצגה בתחילת השנה מניבה ביצועים טובים מאוד בכביש, עם האצה ל-100 קמ"ש ב-6.4 שניות בלבד ועם הנעת 4X4 חשמלית טהורה.   

בנוסף לכך, גרסת 2022 מוסיפה מוטיבים חדשים לחלל הפנים: לקוחות יוכלו להזמין שמשת Gorilla Glass ממחסן החלפים של ג'יפ פרפורמנס (סטנדרטי בגרסת Rubicon) שהינה עמידה פי שלושה בפני נזקים. מה עוד? גג בד מתקפל של Mopar וגוונים חדשים: Silver Zynith Metallic ו-High Velocity Metallic. כמו כן, ניתן יהיה לבחור את הכיתובים המיוחדים של החברה בתמת Tuscadero ו-Gobi בכל הדגמים (אם אי לפרק זמן קצר ובמספרים מוגבלים). 

בצד הבטיחות, הרנגלר פלאג-אין מעודכן עם חבילת בטיחות מורחבת הכוללת בקרת תאורה אדפטיבית, התרעת התנגשות במהירות משתנה ובלימת חירום, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית עצירה מלאה, בנוסף לפיקוח על שטח נסתר במראות הצד עם זיהוי תנועה צולבת מאחור, מצלמה אחורית ועוד.