ביום שישי בבוקר הוכרזה "פקודת קרב" לקראת לג 13: השכמה ב-5 לטיפול בצהובה, ארוחת בוקר קלה, כ-31 ק"מ נסיעה לנקודת הזינוק, קרב יומי של כ-370 ק"מ. זהו. העייפות נדחקת הצידה ורז והלל חדורי משימה, מרוכזים, מפוקסים ומוכנים לקרב לגמרי: שום דבר לא יעמוד, בשלב הזה, בינם לבין סיום הראלי על ארבעת הגלגלים.
ב-09:26 (04:26 זמן ישראל) הוזנקו, מהמקום ה-60 (מתוך 73 מכוניות), לסטייג' של 367.44 ק"מ. במהלך היום חזר המנוע להתחמם ואילץ את החבר'ה לעצור, מדי פעם, למלא מים ולהמתין שיתקרר. מכווני מטרה ונחושים. סיימו את הסטייג' וכ-15 ק"מ אחרי קו הסיום גילו שאינם מצליחים עוד לקרר את הצהובה. המנוע חם וגם מים לא מצליחים לקרר אותו. בשעה 19:45 זמן סין עדכן רז כי להערכתו יגיעו למחנה רק בעוד כ-4 שעות. המיקום הכללי, המשוקלל (כולל תוספת זמן של 5 שע', מהיום הקודם), אחרי לג 13: 29. פטרהאנסל, דרך אגב, מוקם באותו שלב במקום ה-15 ולואב ב-8.
ביום שבת הוזנקו ללג ה-14 ב-08:14 (03:14 זמן ישראל), מהמקום ה-40 (מתוך 71 מכוניות), לסטייג' של 261 ק"מ. 40 ק"מ לסיום והצוות מוצא עצמו מתקדם בכל פעם מספר ק"מ ספורים, עד כמה שטמפרטורת המנוע מאפשרת. מערכת הקירור התבררה כבעייתית ברמה שלא איפשרה טיפול בשטח וכך התנהלו. המנוע מתחמם, הם עוצרים, ממתינים שיתקרר וחוזר חלילה, אך לרגע לא מוותרים או נכנעים וממשיכים להילחם בנחישות על כל נ.צ. המיקום הכללי אחרי סטייג' 14, המשוקלל, במכוניות: 32. 102 מכוניות התחילו את הראלי ו-72 בלבד סיימו אותו.
תם ונשלם. ביום ראשון בבוקר יוצא הראלי כולו, בשיירה אחת, לקטע מנהלתי של 507.81 ק"מ, שיקח אותם לבייג'ין. עוד יגיע הזמן לניתוחים, שאלות, העלאת השערות ומסקנות. היממה הקרובה תוקדש לחגיגת סיום הראלי החווייתי והמאתגר ביותר שחווה הצוות. טקס הסיום ייערך ביום ראשון, בכיכר טיינאנמן וביום רביעי ב-23:20 ינחתו בארץ. זה יהיה גם הזמן להכריז רשמית על תחילת ההתארגנות לקראת דקאר 18' (בינואר 2018), עם משאית.