לואיס המילטון, שהתחיל את המרוץ מהפול פוזישן בפעם ה-89 בקריירה, המשיך את היכולת הנפלאה מהמוקדמות ולאורך כל המרוץ הוכיח שהוא הנהג הטוב במסלול. היום (ראשון), הוא ניצח במרוץ הגרנד פרי האוסטרי, אחרי שסיים רביעי בשטיריה.
מרצדס המשיכה להראות כי היא ברמה אחת מעל עולם כשזוכה השבוע שעבר, ולטרי בוטאס, סיים במקום השני לאחר שניצל את הצמיגים החדשים יותר מאלו של מקס ורסטאפן ובהקפה ה-66 הקרב הגדול בין השניים הוכרע לטובת הפיני.
המילטון החמיא בסיום לחבריו: "הקבוצה עשתה עבודה פנטסטית ברמה האסטרטגית. אני אסיר תודה לשוב ולהיות במקום הזה, זה לקח זמן רב מדי. זהו צעד גדול מאוד קדימה עבורי. שמחתי לחזור!", הוא אמר נרגש.
הנהג המוביל של רד בול סיים במקום השלישי והוא יכול להיות מרוצה מצד אחד לאחר הכשל הטכני של הרכב מהשבוע שעבר ומצד שני עבורו כל מקום אחר מלבד הראשון זה כשלון. את הרביעייה הראשונה השלים חברו לקבוצה, אלכס אלבון שגם הוא יכול לחזור לחייך אחרי שנאלץ לפרוש לקראת הסוף של המרוץ הקודם.
המאוכזב הגדול של הערב הוא קרלוס סאינס, שזכה אמש להתחיל את המרוץ מהמקום השלישי אך הספרדי לא סיפק את הסחורה וסיים רק במקום התשיעי. חברו לקבוצת מקלארן, לנדו נוריס, ששבוע שעבר סיים במקום השלישי המשיך להראות ניצוצות של גדולה כשהוא סיים במקום החמישי אחרי שעקף את סרחיו פרס ודניאל ריקארדו בהקפה האחרונה. יש גם לציין את היום המוצלחת של הנהג המקסיקני מרייסינג פוינט שהצליח לטפס מהמקום ה-17 עד למקום השישי.
לאחר שבשבוע שעבר לא פחות מתשעה נהגים נאלצו לסיים את המרוץ מוקדם מהצפוי, הפעם רק שלושה פרשו בגין תקלות. שארל לקלר לא הצליח לשחזר את ההצלחה הגדולה מהשבוע שעבר וכבר בהקפה הראשונה של המרוץ הנהג הצעיר פגע בחברו לקבוצה, סבסטיאן פטל והשניים סיימו את חלקם במרוץ זמן קצר לאחר מכן. אליהם התווסף אסטבן אוקון שסיים את חלקו בהקפה ה-26.