לוסיד, יצרנית צעירה של רכבי יוקרה חשמליים מארה"ב, הוקמה ב-2007 על ידי אחד מבכירי טסלה, כאשר השם Lucid ניתן לה רק ב-2016. בסוף אותה שונה הציגה את הלוסיד AIR שהגיעה לייצור רק 5 שנים מאוחר יותר ושמה את טסלה מודל S על הכוונת. המכירות לא הרקיעו שחקים, אך היצרנית לא אמרה נואש והציגה לאחרונה את הגרביטי (Gravity, כוח משיכה), רכב פנאי גדול ובתמחור של קצת פחות מ-80 אלף דולר, בדיוק כמו המודל X כמובן.
עיצוב ומידות
העיצוב החיצוני שם דגש על אווירודינמיות, עם קווים ארוכים ומעגולים ומקדם גרר של 0.24 Cd. העיצוב עצמו אינו פורץ דרך ואף נראה כסטיישן מגודל. עיצוב הפנים בהשראת ה"אייר", נקי ומינימליסטי – לדשבורד קווים אופקיים וישרים כשהוא מפוצל על-ידי פס פתחי המיזוג, מסך דיגיטלי ענק נפרס על פני "34 ואם זה לא מספיק, תחתיו נמצא גם מסך מולטימדיה ושני משטחי טעינה. הבדל בולט לעומת ה"אייר" הוא הגה הממוקם נמוך יותר ומבט על מסך המחוונים מתבצע מעליו ולא דרכו.
מידותיה של הגרביטי דומות לאלו של המודל X. אורכה עומד על 503.4 ס"מ (קצרה ב-0.2 ס"מ), רוחבה עומד על 199.9 ס"מ (זהה), גובהה עומד על 165.6 ס"מ (נמוכה ב-2.8 ס"מ),
בסיס גלגלים 303.5 ס"מ (ארוך ב-7 ס"מ). בדומה לטסלה גם לגרביטי אופציה לעד 7 מקומות ישיבה, כשתא המטען מגיע למעל 3,170 ליטר בקיפול מושבים ותא המטען הקדמי בנפח של כ-226 ליטר.