פיאט 600e תהיה אחת מכמה נגזרות של קבוצת סטלנטיס בפלטפורמת ה-E-GMP המודולארית. הקרוסאובר הוא אפוא דגם מקביל של DS3 חשמלית, אופל מוקה וג'יפ אוונג'ר בין היתר. לכל אחד מאותם קרוסאוברים קומפקטיים יש מראה ייחודי משלו ופיאט שרטטה את ה-600e בהשראת ההסטוריה והאחות הקטנה שלה, ה-500.
לפיאט 600e יש חזית ומאחור דמויי 500 שניתן לזהותם די בקלות, וגם סביבת העבודה מציגה קווי דמיון עיצוביים-טכניים לאלו שמקורם ב-500e. מצד שני, פיאט 600e לא חולקת שום טכנולוגיה, כמעט, עם ה-500e הקטנה ממנה בשתיים שלוש מידות. היא קרובה יותר בפרופורציות שלה לאוונג'ר או לפיג'ו 2008 החשמלי. אפשר לראות בה יורשת של ה-500X.
פיאט לא משחררת כרגע פרטים מלאים או מוכרזים על ה-600e אולם כלי התקשורת באיטליה הצליחו לחלץ כמה נתונים בסיסיים. ככל הידוע, היא תעשה שימוש בסוללת 54 קווטש, מנוע חשמלי בהספק של 156 כ"ס ויהיו לה ביצועים טובים יחסית. טווח הנסיעה המרבי יעמוד על כ-400 קילומטרים עד התרוקנות. בקרת המתח תאפשר להחזיר לסוללה כ-80% בחצי שעה במסופים מהירים.
בכל הקשור למחירים עוד מוקדם לדעת. זוהי בסך הכול המכונית החשמלית השניה של פיאט לצד ה-500e, ולכן היא תנסה להשיג דריסת רגל בעלות אטרקטיבית, בעיקר בשל הצפיפות הקבוצתית בתוך סטלנטיס והתחרות מבחוץ. באיטליה סוברים שהמחירים ינועו בין 24-27 אלף יורו. חשיפה רשמית ומלאה מתוכננת לחודש הבא.