הקורונה הייתה זרז לתהליך צרכני שצבר תאוצה בעשור החולף - רכישה מקוונת של מכוניות. צ'מפיון מוטורס, יבואנית רכבי פולקסווגן התנסו בזירת ה-e-commerce הדיגיטלית בשנתיים האחרונות עם רכבי סיאט בישראל, אולם כעת משיקים שירות דיגיטלי רוחבי, אונליין המאפשר לנהגים לקנות מהמחשב הנייח או הסלולרי מכונית חדשה גם של מותגי סקודה ופולקסווגן, וכן את רוב רכבי סיאט החדשים. בין הדגמים הזמינים לקנייה מקוונת: סיאט אטקה, סיאט ארונה, סיאט איביזה, פולקסווגן טי-קרוס, פולקסווגן טיגואן, פולקסווגן גולף, סקודה קודיאק, סקודה קאמיק, סקודה קארוק, סקודה סקאלה וסקודה סופרב.
לדברי צ'מפיון מוטורס חולק תהליך הרכישה לשלושה שלבים פשוטים עם ממשקים נוחים להבנה בדף הדגם הנבחר: בחירת הרכב ואפיונו (צבע, גימור, חבילה, חישוקים, מנוע), בשלב הבא מזין הלקוח את פרטיו ובוחר את האולם בו ירצה לקבל את הרכב, ובשלב השלישי ניגש לבצע את התשלום ומפקיד מקדמה. בשלב הסופי כל מה שצריך לעשות הוא פשוט להשלים את יתרת הסכום ולהופיע ביום שנקבע לאיסוף המכונית.
וולוג נהיגה: פולקסווגן טי-קרוס החדש
אורן אלעזר, סמנכ"ל עסקי מסר: "צ'מפיון מוטורס הציבה בראש סדר העדיפויות את המיקוד בלקוח, תוך שימוש נרחב בכלים דיגיטאליים. מתוך תובנה זו יצאנו לדרך לפני שנתיים כשהשקנו את פלטפורמת הרכישה המקוונת. השינויים האחרונים שהתרחשו בעולם העצימו בקרב הלקוחות את הצורך, הפתיחות והנכונות לרכישה ,online ומכאן שהביקוש לרכישה בערוצים הדיגיטליים גובר והולך. אנו שמחים להרחיב את הפעילות המקוונת עם דגמים נוספים ולהציע פתרונות רכישה נוחים ומגוונים לקהל לקוחותינו".
לשוניות הרכישה זמינות באתרי הדגמים השונים.