תחילה באווירה ספורטיבית: אופל קורסה המחודשת בישראל
מעל לשנה חלפה מאז שהוצגה וכעת נוחתת כאן מתיחת הפנים של הקורסה, אך בשלב זה משאירה בחו"ל את יחידות ההנעה החדשות בבנזין ובחשמל, זאת לצד מחיר שהתייקר ב-3,000 שקל
אופל קורסה בדור השישי, שלאחר רכישת אופל בידי פיג'ו-סיטרואן והמעבר תחת קונצרן סטלנטיס, הפכה מבוססת על פיג'ו 208, ובמשך השנים גם דגמים נוספים בקונצרן כמו למשל לנצ'יה אפסילון, אך פרט לפלטפורמה ומכלולים שונים כמו יחידות ההנעה, דאגו בכל מותג לשמור על בידול.
דור זה הוצג לראשונה בתערוכת פרנקפורט בספטמבר 2019, כאשר במאי 2023 עבר מתיחת פנים שרק כעת מגיעה לישראל. באותה מתיחת פנים, פרט לעיצוב החיצוני שעודכן בהתאם לשפת העיצוב החדשה עם חזית ה-VISOR ועוד כמה שיפורים טכנולוגיים, נוספה גם יחידת הנעה חדשה עם מנוע 1.2 ליטר חדש בסיוע תגבור מיקרו-היברידי בהספקים של 100 או 136 כ"ס ובשידוך לתיבה כפולת מצמדים עם 6 הילוכים וכן גרסה חשמלית משודרגת עם סוללת 54 קוט"ש (+4 קוט"ש) והספק של 156 כ"ס (+20 כ"ס).
לעומת הדגם היוצא שהוצע בשלוש רמות גימור וכן בגרסה חשמלית, הפעם החל השיווק ברמת גימור אחת, ה-GS ליין הבכירה והיקרה עם הנעת בנזין. מחירה עומד על 132,990 שקל, התייקרות של 3,000 שקל לעומת אותה רמת גימור בדגם טרום מתיחת הפנים.
בשלב זה לא נפגוש את יחידות ההנעה החדשות ונסתפק כבעבר בגרסת ה-1.2 ליטר הקודמת עם 130 כ"ס בשידוך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.7 שניות, המהירות המרבית עומדת על 208 קמ"ש וצריכת הדלק המוצהרת עומדת על 17.5 ק"מ לליטר. מהיבואנית, קבוצת לובינסקי, נמסר כי גרסת ה-1.2 ליטר מיקרו-היברידית, רמות גימור מוזלות והקורסה החשמלית, יגיעו ארצה במהלך 2025.
רשימת האבזור ב-GS Line עברה עדכון קל עם תוספת משטח טעינה אלחוטי ואילו מערכת המולטימדיה בגודל "10 קיבלה מערכת הפעלה חדשה ודוברת עברית, כולל קישוריות אלחוטיות לנייד. זאת לצד רשימת האבזור המכובדת והמוכרת עם פריטים כגון לוח מחוונים דיגיטלי "7 (עם גרפיקות חדשות), מושבים ספורטיביים בשילוב בד ועור, הגה מחומם, תאורת לד מלאה, בלם יד חשמלי (ללא אוטו-הולד), מראה פנימית נגד סנוור, חיישני גשם ואורות, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים, מצלמת רוורס, גג פנורמי, כניסה והנעה ללא מפתח עם חיישן קרבה, גג בצבע שחור, חישוקי "17 והופעה ספורטיבית יותר שתהלום את שמה של רמת הגימור.
בבטיחות נמצא את כל המערכות המקובלות בקרת שיוט אדפטיבית שומרת מרכז נתיב, מערכת זיהוי תמרורים מורחבת הניתנת לסנכרון עם בקרת השיוט, התרעת רכב בשטח מת, אורות גבוהים אוטומטיים והתרעת עייפות.