קרסו מוטורס החלה לשווק בישראל את רנו קפצ'ר E-TECH החדש. הדגם מצויד במערכת הנעה היברידית משותפת למספר דגמים אקולוגיים של רנו בהם הקליאו האחרונה והמגאן. הוא ישווק בשלוש רמות גימור מובחנות ובמחירים שיחלו ב-160 אלף שקל.
מתחת למכסה המנוע של הקפצ'ור מותקנת מערכת הנעה המבוססת על מנוע בנזין 1.6 ל' 4-בוכנות בשילוב סוללה קטנה של 1.2 קווטש, יחד עם שני מנועים חשמליים בצימוד אל תיבת הילוכים אוטומטית רגילה שש מהירויות. ברירת המחדל היא לנצל את הסוללה והמנועים החשמליים כמה שניתן אך תחת עומסים נכנס לפעולה מנוע הבנזין ומספק 143 כ"ס ו-20 קג"מ, עם האצה ל-100 קמ"ש ב-10.6 שניות ועד 170 קמ"ש.
הרכב מגיע עם בקרת נהיגה סלקטיבית שלושה מצבים בהם אקו (חשמלי מלא), מיי-סנס (וויסות אוטומטי לפי תנאי נהיגה וצרכים) וכן מצב ספורט שבו כל המערכות נרתמות כדי לחלץ מהמערכת את הביצועים הטובים ביותר, עם קצת חידודים מלאכותיים בחוויה הספורטיבית. ניתן, בדומה לרכבים היברידיים רגילים להחזיר לסוללה מעט מהאנרגיה המתרוקנת שלה על ידי שימוש במערכת בלימה רגרנטיבית.
הקפצ'ר, עם בסיס גלגלים של 2.63 מ', צורך ליטר בנזין בכל 16 ק"מ לערך. הוא מגיע בציוד התקני שלו עם כל מערכות הבטיחות החדישות ביותר של רנו, ובסביבת העבודה מערכת מדיה 7 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי למחצה, מערכת שמע ששה רמקולים, קונסולה מרכזית צפה עם בורר הילוכים (ברמות האבזור הגבוהות יותר), חיישני חניה היקפיים ומצלמה אחורית, תאורת LED מלאה, שמשות כהות מאחור ועוד.
הדגמים הבכירים, יחלו ב-170 אלף שקל ועד 176 אלף שקלים, בהם תוספות קוסמטיות ייחודיות כמו חישוקים מוגדלים ל-18 אינץ' וכן מערכות בטיחות נוספות. מהיבואנית נמסר כי הדגם ימכר במקביל לקפצ'ר בנזין 1.33 ל' הקונבציונלי.