שוב אתכם ויקר יותר: רנו קולאוס חזר לישראל

קרסו מוטורס מחזירה את הקרוסאובר קולאוס לאולמות המכירה עם מנוע חדש ושתי רמות אבזור

ניר בן טובים

תגיות: רנו

Getting your Trinity Audio player ready...
שנה גודל פונט א א א א

שלוש שנים אחרי שנחת כאן בפעם השניה בקורות חייו, ואחרי הפסקה במכירות, יבואנית רכבי רנו לישראל קרסו מוטורס משיקה מחדש את רנו קולאוס המיוצר בדרום קוריאה אחרי מקצה עדכונים טכנולוגי שנועד לשפר את מיצובו בישראל. הרכב ישווק מעתה עם מנוע בנזין (עד כה שווק רק עם מנוע דיזל 1.7 ל') ותיבת הילוכים דו מצמדית, בשידוך אל שתי חבילות אבזור. 

ה-קולאוס, רכב כביש שטח קלאסי בסגמנט D שרצפתו משותפת לניסאן אקסטרייל ורנו קדג'אר, עם אורך כולל של 4.68 מ' ובסיס גלגלים של 2.70 מ', מצויד כעת במנוע 1.33 טורבו בנזין בהספק מרבי של 158 כ"ס ב-5500 סל"ד ו-27.5 קג"מ הזמינים מ-1,800 סל"ד. על משקל של 1.6 טון, הוא מאיץ ל-100 קמ"ש בסיועה של תיבת 7-מהיריות דו מצמדית ל-100 קמ"ש ב-9.7 שניות ועד 200 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת לפי היצרן היא 13 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

הקולאוס מציע סידור הושבה לחמישה אנשים עם תא מטען בנפח 493 ל'. הוא נחלק בין רמת אבזור 'אינטנס' לבין 'אקזקיוטיב', כאשר זו האחרונה כוללת מערכת שמע של Bose עם תריסר רמקולים, מושבי עור קאמל חשמליים עם חימום ופונקציית עיסוי, מערכת מדיה ראשית 8.7 אינץ', תקרה פנורמית, חישוקי 19 אינץ', מצלמת נסיעה לאחור, חיישנים היקפיים, מפתח חכם, בקרת שיוט, תאורת LED, בלימה אוטומטית, בקרת סטיה מנתיב, זיהוי שטח נסתר במראות הצד, שש כריות אוויר ועוד. 

המחירים יחלו ב-185 אלף שקלים ועד 195 אלף שקלים לדגם הבכיר. הדגם היוצא כזכור, עם מנוע דיזל נמכר תמורת מחיר בסיסי של 165 אלף שקלים.