115,900 שקל: פולקסווגן פולו החדשה בישראל

הדור השישי לסופר מיני הנמכרת בעולם זכה לשינויים ממוקדים בחלל הנוסעים, הנראות, הבטיחות והאבזור

ניר בן טובים

תגיות: פולקסווגן

Getting your Trinity Audio player ready...
שנה גודל פונט א א א א

במידה רבה, פולקסווגן פולו מחקה את אחותה הגדולה והסולידית פולקסווגן גולף: תנו לנו בדיוק אותו הדבר, רק שיהיה קצת יותר טוב במקומות החסרים. הדור השישי של הסופר מיני הגרמנית ממשיך במסורת זו עם מתיחת פנים היקפית שהוצגה בדיוק לפני שנה, ומציע שורה של שדרוגים טכנולוגיים לצד רענון ויזואלי, יחד עם חידודים בטיחותיים מסוימים והמתנה לגרסת GTI מעט יותר נמרצת (שתגיע בעתיד לארץ עם כ-207 כ"ס). 

במסגרת מתיחת הפנים של הפולו התמקדו המעצבים בחלק האחורי, עם אפקט הכפלה של התאורה שנמשכת כעת כלפי מעלה לקורות C ופנימה אל דלת תא המטען. מלפנים תמצאו חתימות תאורה חדשות עם טכנולוגיית LED iqופגושים מלוטשים, סדרה של חישוקים חדשים שנכנסו למשפחה (מתחילים ב-15 אינץ', תלוי בגרסת האבזור) וכן איתות דינמי. המידות נותרו דומות עם אורך של 4.01 מ' (כיום היא כבר קרובה לפורפורציות של גולף דור 3) ותא המטען הוא בנפח 351 ל'. 

צ'מפיון מוטורס תשווק את הפולו המחודשת בישראל במפרט 'סטייל' ו-'סטייל פלוס'. בציוד הבסיסי שלה מסך ראשי 8 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת מיזוג דו-אזורית, תאימות לאפל ואנדרויד, מערכת שמע ששה רמקולים, חיישני חניה היקפיים, טעינה אינדוקטיבית לסלולרי, מצלמה אחורית ועוד. דגם פלוס מוסיף תקרה פנורמית, חישוקי 16 אינץ' על צמיגי 195/55, כניסה והנעה ללא מפתח, חלונות אחורים מושחרים. שני הדגמים מצוידים בצי של מערכות בטיחות אקטיביות כולל מערכת Travel assist עם בקרת זחילה בפקקים.

מנוע אחד בהיצע, ה-1.0 ל' טורבו שלוש בוכנות עם הספקים שונים בהתאם לרמת הגימור; בגרסת סטייל מנוע ה-1.0 ל' מפיק 95 כ"ס ו-17.8 קג"מ. הוא מאיץ ברכב מעמידה ל-100 קמ"ש ב-11.3 שניות וצריכת הדלק הממוצעת לפי היצרן היא בסביבות ה-16 ק"מ לליטר בנזין. דגם הפלוס מוציא מהאורווה הקטנה שלו 110 כ"ס ו-20 קג"מ ומעמידה ל-100 קמ"ש יסיים בפרק זמן של 10.4 שניות, עם צריכת דלק דומה. שני הדגמים מוצמדים אל תיבת הילוכים DSG7 עם שבע מהירויות. 

 המחירים בישראל יחלו ב-116 אלף שקלים לדגם סטייל ועד 129 אלף שקלים לדגם סטייל פלוס.