אחרי שהשלימה מהלך אסטרטגי שכרוך בהחלפת הלוגו, קיה משחררת כעת פרטים אודות המכונית החשמלית החדשה שלה, ה-EV6 שתוצג לקראת סוף החודש הנוכחי. קיה תייצר לפחות שבעה כלי רכב חשמליים בחמש השנים הקרובות, אחד מהם יהיו תאום יונדאי איוניק-5, אולם קיה טוענת שלמרות הדמיון הגנטי הוא יהיה מובדל ממנו בצורה מובהקת, חיצונית, פנימית וכנראה גם ברמת היכולות.
לעת עתה, הם נותנים לנו הצצה מוגבלת לרכב החשמלי הראשון שלהם שיבוסס על רצפת ה-E-GMP הייעודית לחשמל, ממנה ניתן ללמוד שמדובר במרכב הצ'בק-קרוס-קומפקטי. הטיזרים המעורפלים לא מאפשרים לנו לקבל תמונה מדויקת של הדגם, אבל ההערכות הן שהוא מבוסס על רכב הראווה קיה פיצ'רון קונספט שהוצג בשנת 2019, המשלב יציבה דמוית קופה, חרטום ארוך ובתי גלגלים גדולים.
מבחינה טכנולוגית הוא צפוי להיות זהה למדי לאיוניק-5. הבסיס של המערכת החשמלית נשען על סוללת 58 קווטש וכן עם מהדורה מחוזקת לה סוללת 72 קווטש. שתי הקונפיגורציות האלה זמינות עם הנעה אחורית או כפולה, כאשר בדגם ה"כניסה" התייצב ההספק המרבי על 170 כ"ס, הנעה אחורית והאצה ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות, בעוד הדגם המחוזק לו הנעה כפולה מייצר 306 כ"ס ו-67 קג"מ ונזקק רק ל-5.2 שניות להעפיל ל-100 קמ"ש. טווח הנסיעה המוצהר ינוע סביב ה-480 קילומטרים בין טעינות.
המיתוג, EV6 כמובן מסגיר את העובדה שקיה מתכננת נתק מדגמי הבערה, כלומר כל דגמי החשמל של קיה ישתמשו מעתה בכיתוב EV לפניהם, בהתאם להררכיה, גדלים ועקומת הכוח. קיה אגב תקדים רק במעט את מותג הפרמיום ג'נסיס שיחשוף אף הוא בקרוב את ה-GV החשמלי עליו דיווחנו לא מזמן שמבוסס על אותה מערכת חשמלית של יונדאי-קיה. המחיר של ה-EV6 בארה"ב ינוע בגזרת ה-40-45 אלף דולר.