יוקרתית או עממית זאת בהחלט סוגיה שניתנת לפרשנות מצידם של מאות אלפי רוכשי
טסלה מודל 3 אבל יש נתון אחד שאיננו מוטל בספק ולא ניתן לפרשנות:
טסלה תהפוך ממש בקרוב למכונית החשמלית הנמכרת ביותר בכל הזמנים, עם כל הכבוד לניסאן ליף, ויש באמת הרבה כבוד.
הכל התחיל ב-2008השם
טסלה ויותר מכך, השם אילון מאסק הפכו לפופולאריים יותר ויותר בכל יום שחולף מאז 2008 ועד היום. לפני 12 שנים החל אותו יזם אמריקאי משוגע את המסע שמעטים האמינו שיצליח והחל במכירות של מכוניות חשמליות "מייד אין אמריקה" בשם
טסלה, על שמו של אותו פיזיקאי שחקר את חוקי החשמל לפני מאות שנים. התכניות העתידיות של מאסק והמפעלים שלו מרחיקות לכת ועדיין יש ספקנים תחת כל עץ רענן, אבל יש ימים שבהם מאסק וחק כל הדרך לבנק כשהמנייה של החברה מזנקת ובמיוחד בימים שבהם הסוכנויות מדווחות על מכירות והזמנות בשרשרת מאז הופעתה של המכונית העממית של המותג שנקראת פשוט "מודל 3". תכניות הצמיחה של החברה האמריקאית חוצות גבולות ויבשות. מפעלי
טסלה בסין אמורים לספק את המכוניות לארץ הענקית שמכורה למכוניות חשמליות נוצצות ובשלב הבא יקימו בטסלה מפעלים גם באירופה לטובת הנהגים ביבשת הישנה והשמרנית ואנחנו בתוכה.
עקיפה בקופות
ניסאן דגאו תמיד להתהדר בליף החשמלית שלה שכבר שודרגה והיא נמכרת בדור השני שלה בעולם וזוכה לפופולאריות מטורפת באירופה ובמיוחד בסקנדינביה. עם 450,000 מכוניות ניסאן ליף נראה היה כי ניסאן צועדת במהירות קדימה אבל במבט חטוף במראה האחורית, גילו אנשי ניסאן כי נכון ל-1 בינואר 2020,
טסלה מודל 3 נמכרה כבר ב-448,634 יחידות וצלילי הקופה הרושמת ממשיכים לצלצל בסוכנויות
טסלה גם כאשר אתם קוראים את השורות הללו. סך המכירות של
טסלה עד היום 900,000 מכוניות (50% למודל 3 ו-50% לשאר הדגמים) ועל פי התחזיות ובמיוחד לאור תחילת המכירות של המפעלים בסין,
טסלה תחצה את רף מיליון מכוניות חשמליות ממש בקרוב ויש לצפות לחגיגת בת מיצווש בהתאם.