עד לאחרונה נחשבה הניסאן ליף לחשמלית הכי נמכרת בעולם וזה רק היה עניין של זמן עד שהטכנולוגיה המחושמלת שכבר נמצאת ביפן במיתוג ePower תעבור לדגמים אחרים של היצרן היפני גם באירופה. למען האמת, היו רבים שהאמינו כי הניסאן ג'וק החדש יהיה חוד החנית במעבר לטכנולוגיית הייבריד ופלאג אין בזכות היותו רב מכר באירופה במשך 9 שנים עם מיליוני מכוניות, אבל בניסאן מחזיקים קצר את העניין החשמלי ורק לאחרונה הם חשפו כי הדור השלישי של הקשקאי שיגיע ב-2020 יתחדש בפלטפורמה חדשה, אותה פלטפורמה של רנו-
ניסאן שנקראת CMF שתאפשר למהנדסים להתקין על הדגמים באירופה מנועים היברידיים וסוללות לדגמי פלאג-אין.
כאשר מדובר בדגמי הייבריד, ההבדל המשמעותי בין הגרסאות של ה-ePower ביפן לבין הגרסאות המיועדות לשימוש באירופה טמון במהירויות שהמכוניות נעות לצורך ריגנרציה (טעינה בזמן בלימת מנוע). ביפן מדובר במכוניות שנעות במהירויות בין 80 ל-105 קמ"ש ולכן המערכת מתוכננת לתנאים הללו אולם באירופה המהירויות גבוהות יותר ומטפסות בקלות ל-130 קמ"ש ולכן המהנדסים התבקשו לתכנן מערכת עם קריטריונים שונים לאגירת אנרגיה במהירות גבוהה. ומה באשר לדגמי פלאג-אין? במקרה הזה לא מדובר בפיתוח מקורי או חדש של
ניסאן אלא בשימוש של מערכת PHEV של מיצובישי שהיא חלק מהתאגיד הגדול והיא תתרום את המערכת שנמצאת באאוטלנדר.
ניסאן סגרה את הגולל על קשקאי חשמלי מלא ובאותה נשימה היא ככל הנראה תסיים את ייצור הקשקאי עם מנוע דיזל.