בסרטון: "בוגאטי 'צ'נטואדיצ'י'
בוגאטי ומונחים כמו "הייפר", "אולטרא" או "שוברת שיאים" כרוכים זה בזה. רק בחודש מרץ השנה חשפה היצרנית הצרפתית במסגרת תערוכת ז'נבה את המכונית (החדשה) היקרה ביותר בעולם, ה-La voiture noire, או בתרגום לעברית "המכונית השחורה". זמן קצר לאחר מכן פרסמו כלי התקשורת בספרד שהיא נמסרה ככל הנראה לשחקן הכדורגל כריסטיאנו רונלאדו תמורת משהו כמו 15 מיליון דולר לפני תוספות (המחיר האמיתי על פי הדיווחים קרוב יותר ל-18 מיליון דולר אחרי הנחת סלב). ואולם, דוברו של השחקן הפורטוגזי הבהיר לאחרונה כי "הפרסומים שגויים וכי רונאלדו אינו הבעלים של המכונית החדשה של בוגאטי".
מכל מקום, שבועות לאחר השקתה הצטברו אצל בוגאטי תחינות מצד לקוחות החברה לייצר תמה ברוחה של המכונית השחורה על בסיס מכוניות קיימות - ובוגטי הגיבה כעת בשמחה עם 2 יצירות פאר חדשות בשם 'נואר ספורטיב' ו-'נואר-אלגנס' (שחור-ספורטיבי ו-שחור אלגנטי). לכל אחת מהמכוניות עיצוב חיצוני מובדל קלות מהשניה בחתימה מהודרת של מעצבי הבית, כאשר הדגם הספורטיבי לובש מעטה שחור חלק ואילו דגם האלגנס מגיע עם שמיכת קרבון שחורה מגורענת וקצת שינויים במיקום הלוגו של המותג.
בגרסת האלגנס עוצב מחדש הגריל בתיחום עם הפגושים וכן הלוגו של המותג שכעת עוטה מסגרת בצבע כסוף. בנוסף לכך, בוגטי החליפה את הקאליפרים של מערכת הבלימה לגוון שחור וכן הוחלפו החישוקים ונוצרו ניגודים בולטים בין הגוון השחור לקווי המתאר של תקרת המכונית. מה עוד? מכסה המנוע האחורי שקוף עם מסגרות שחורות ובחלל הנוסעים (שתמונתו לא פורסמה) החליפה בוגטי את המראה המרכזית. לוחית NOIRE הותקנה מתחת לכנף האחורית כדי שכולם יידעו שאתם לא נוהגים בסתם בוגאטי (חלילה).
גרסת הספורט מגיעה בשחור-מט חלק וכך גם 4 לועות מערכת הפליטה של השירון שהחליפו את הכרום בשחור עמוק. המוטיב השחור דומיננטי עוד יותר בקוקפיט של השירון: חוגות התפעול של המערכת, המתגים השונים, דיפוני הכרום, עיטורים מסוימים בגלגל ההגה והדיפונים -כולם לובשים שחור יוקרתי.
המנוע אם שאלתם לא הוחלף או קושט; תחנת הכוח של השירון בנפח 8.0 ל' עם 1500 כ"ס ו-162 קג"מ ו-16 צילינדרים חיה ובועטת בקרביים שלה ונחשבת לאחת ממעצמות הכוח המשוכללות ביותר בתעשיית הרכב. המיאוץ ל-100 קמ"ש אורך 2.4 שניות בלבד ועד מהירות מרבית של 420 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית. גרסה משופרת קלות של השירון בשם 'סופר ספורט' (מטעם היצרן) העפילה בספטמבר מוקדם יותר השנה לקו ה-491 קמ"ש.
בוגאטי תייצר 20 יחידות בלבד של האלגנס והספורט השחורות שיהפכו כמו רבות ממכוניות בוגאטי לפריט אספנות ביום מן הימים. וכמה ישלמו הלקוחות תמורת התוספת הזו? כ-100 אלף יורו, שמצטרפים למחיר בסיס של המכונית שעומד על 3.5 מיליון יורו. בקטנה.