אם חסרים לכם כמה גרושים לגרסת ה-GTI של פיג'ו 308, או משהו כמו 25 אלף שקלים ליתר דיוק, תוכלו אולי למצוא לטעום מנת ריגושים קצת יותר מתונה - אבל עדין מהנה, בדגם ה-308GT החדש שנחת עכשיו בישראל. היבואנית המקומית דוד לובינסקי ממשיכה לחזק את הסדרה העממית הקומפקטית מבית PSA ואחרי מתיחת הפנים האחרונה היא משבצת בין דגמי 1.2 ל' טורבו לדגמי הביניים ודגם ה-HDI מהדורת ספורט-לייט אלגנטית.
ה-308 GT מכוילת עם מתלי ספורט ייעודיים, אולם היא יותר סלחנית לנהג הממוצע בהשוואה ל-GTI. כמו כל דגמי ה-308 היא עוטפת את הנהג בסביבת הוירטואל קוקפיט עם מושבי ספורט למחצה, 8 מערכות בטיחות חכמות כולל מצלמה אחורית עם מבט "על", בקרת מדיה ראשית 9.7 אינץ' עם תמיכה במערכות הפעלה של אפל ו-אנדרויד, בקרת אקלים דיגיטלית, ועוד סממני ספורט מסורתיים כמו תפירות אדומות במושבים, חישוקי 18 אינץ', חבילת כרום, תאורת LED מלאה ועוד.
בלב המכונית מנוע ה-1.6 ל' טורבו. מנוע זה, המשרת גם את מהדורת ה-508 ספורט החדשה מחלץ הספק מרבי של 225 כ"ס (270 כ"ס ב-GTI) ב-5,500 סל"ד ו-30.6 קג"מ הזמינים מטווח של 1,900 סל"ד. תיבה ידנית אינה זמינה, כך שעל העברת הכוח מופקדת תיבת 8 מהירויות יפנית מבין איזיין. זו מאיצה את הרכב (1.23 טון) ל-100 קמ"ש ב-7.4 שניות (6.6 ב-GTI) ועד 235 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת על פי נתוני יצרן היא 17.5 ק"מ לליטר על מדדי ה-WLTP (בדיקת צריכת דלק ופליטת מזהמים מחוץ לתנאי המעבדות).
המחיר לפיג'ו 308GT בישראל עומד על 175 אלף שקלים.