חרי הקודיאק שפתח את הקטגוריה הפופולארית של דגמי הקרוסאובר של
סקודה, הגיע הקארוק הקטן יותר שקצר הצלחה גדולה באירופה וגם אצלנו, אבל המעגל הראשון במשפחה הקרוסאוברית של
סקודה יושלם בתערוכת ז'נבה בתחילת חודש מרץ עם הצגתו של הסקודה קאמיק שיסגור את השלישייה החשובה של היצרן הצ'כי. עד עתה התפרסמו רק איורים או צלליות של המכונית שכאמור תוצג לעיני הקהל בהופעת בכורה בתערוכה בשוויצריה, אולם כעת הצליחו כמה צלמים זריזים לצוד בעין המצלמה שלהם את המכוניות שהשתתפו במבחני נסיעה כשהן צבועות בצבעים רגילים ולא בצבעי ההסוואה המוכרים.
יש מרחק לא קטן בין האיורים האגרסיביים והמיוחדים של המכונית שכבר פורסמו לבין מה שנראה כאן בתמונות. אתם תחליטו בעצמכם האם הפער הזה הוא לטובה או לא, אנחנו מעדיפים את הטעם המחודד והאגרסיבי יותר של האיור מאשר העיצוב האלגנטי מאופק של המכוניות כאן בתמונות הללו. החזית מציגה גריל
סקודה מוכר אבל פנסי החזית המפוצלים, גדולים ומרובעים בעיצובם, בשונה מקו העיצוב המעודכן של פנסי חזית צרים ומתוחים לאחור. גם הגריל התחתי איננו יותר מאשר קישוט אפנתי ואולי רק בגרסת RS (אם תהיה כזאת) תהיה לו חשיבות פונקציונאלית. החרטום הנמוך מאפשר לנהג זווית ראייה מצוינת וזה בהחלט יתרון. כמו כל קרוסאובר, גם לקאמיק זוג מסילות על הגג וזנב חתוך עם פנסים אחוריים שמזכרים את אחיו הגדולים. לדעתנו, הזנב של המכונית מרשים יותר בעיצובו מאחשר החזית וגם שפת הטעינה הנמוכה טובה ויעילה בהיבט השימושי (שימו לב כמה נמוכה נקודת הסגירה של דלת תא המטען). המכוניות שבתמונות הללו שפורסמו באתר האיטלקי AutoMoto משתמשות בחישוקי גלגלים בקוטר 16 אינץ' ככל הנראה.
עיצוב החלק האחורי כשהזנב נמתח לאחור מעיד ככל הנראה על נפח תא מטען סביר במידותיו ולגבי הנתונים עצמם נצטרך לחכות לתערוכה ולהודעה הרשמית של
סקודה. מערך המנועים ותיבות היילוכים כמו גם חבילת הבטיחות יהיו ככל הנראה זהים למה שאנחנו מכירים מכל הדגמים הנוכחיים בדגש על הסקודה פאביה וקארוק. אלה יהיו גם המנועים ותיבות ההילוכים בסקודה סקאלה אשר נחשפה בישראל ותגיע בהמשך.