בכירי רנו משתמשים הרבה במונחים כמו "upscale" או "upmarket" כדי לתאר את השינוי המשמעותי שיושם על רנו קליאו החדשה. הדור החמישי של הסופר מיני הצרפתיה יוצג רשמית בתערוכת הרכב בז'נבה במלואו אבל בשלב זה הם מסתפקים בהפצת תמונות בודדות וסרטונים קצרים של חלל הנוסעים של הקליאו שעושה רושם שהינו מתקדם במידה ניכרת מהדור המוחלף. תמונות חיצוניות חדשות פורסמו הבוקר ותשפטו בעצמכם עד כמה היא שומרת על הנוסח של הדור הרביעי הנועז.
הדור הרביעי של הקליאו יסיים את דרכו אחרי 8 שנים ארוכות, כולל מתיחות פנים חלקיות ותוספות של גרסאות ספורט ממוקדות לסדרת רנו-ספורט. כמו קודמיו הוא נחשב לאחד מרכבי הסופר מיני המוצלחים ביותר באירופה ומכאן גם החשיבות הכלכלית של דור ההמשך, שלוקח הרבה מאוד רכיבים מהמשפחה המעודכנת של רנו ובראשה המגאן החדשה שאמצה הופעה חיצונית הרבה יותר דינמית ותא נוסעים המתבסס על צגים מרובים.
בדומה לכך, הקליאו דור חמש מצטיידת בטאבלט ראשי 10 אינץ' "הגדול ביותר בקבוצה זו", אומרים ברנו ומוסיפים כי הוא מספק את חווית המשתמש המרהיבה ביותר והחכמה מכולם. מסך 7 אינץ' יהיה זמין בגרסאות בסיסיות. עוד מסתמן שכמו במגאן תהיה לו תאימות מהירה לטלפונים חכמים עם פונקציות רבות לשליטה על מערכת הניווט, השמע ומחשב דרך עם כל המידע הנדרש. במפלס התחתון של הקליאו פקדים פיזיים לשליטה על מערכת המיזוג וגלגל ההגה כמו הוא מרובה מתגים. עוד תוספת מעניינת שצריכה לעניין את נאמני קונצרן VW, לקליאו החדשה יהיה גם לוח מחוונים "וירטואלי" גדול במקום חוגות קונבציונליות.
רשימת התוספות בהחלט קורצת כפי שמגדירים ברנו לפלח "העליון" של קבוצת הסופר מיני; לקליאו תהיינה תוספות כמו טעינה אלחוטית לטלפון, חימום מושבים, נקודת אינטרנט אלחוטי ו-8 תמות של שילובי גוונים כדי להתאים את תא הנוסעים לגוונים החיצוניים לפי בקשת הלקוח. בנוסף, לקליאו אופציה לערכת תאורת "אווירה" (אמביינט) וברנו מבטיחים גימורים ברמה הגבוהה ביותר בסגמנט הזה. בהחלט שיפור מתבקש. זאת ועוד, הקליאו תקבל לראשונה היצע רחב של מערכות בטיחות אקטיביות.
המכלולים של הקליאו לא לגמרי בגדר נעלם. עד כה, ידוע כי הקליאו 5 מבוססת על פלטפורמה חדשה של רנו-ניסאן שעתידה לשרת גם את הג'וק הבא. לפיכך היא תהיה קלה יותר מהדגם היוצא, קצת יותר קצרה ונמוכה ממנה ותוכל לאכלס גם מערכות הינע היברידיות קלות (Mild hybrid). מנועים בקו המרכזי יגיעו בנפח 1.0 ל' טורבו או 1.3 ל' טורבו, בעוד דגם הקליאו ספורט RS יקבל את מנוע ה-1.8 ל' טורבו של רנו אלפיין עם כ-255 כ"ס. סימן שאלה אחד בכל זאת נותר והוא נוגע להמצאותה של תיבת הילוכים ידנית קלאסית במקומה של תיבה דו-מצמדית עצלה שלא החמיאה, בלשון המעטה ליכולות של הקליאו ספורט היוצאת.
רנו מכוונת את הבכורה הרשמית לתערוכת ז'נבה, אולם כלי התקשורת בצרפת מדווחים כי רנו עלולה להציג אותה באירוע נפרד במהלך פברואר, מבודד מכל המהומה התקשורתית בשוויץ כדי להגדיל את החשיפה המקוונת שלה קצת לפני פתיחת התערוכה בחודש מרץ.
מיבואנית רנו-ניסאן לישראל קרסו מוטורס נמסר ל"עולם הרכב" כי הקליאו החדשה תגיע לישראל בקיץ הקרוב.