בקצה העליון של מלחמות היוקרה מנהלות ביניהן מרצדס ו-פורשה דיאלוג על קומץ לקוחות שרעבים לטעום ביצועים של מכוניות GT מושחזות אבל חושקים גם במנה סבירה של שימושיות. פורשה כבר עושה זאת כמה שנים עם הפנמרה הסאלונית אבל מרצדס לא ממש הצליחה לפצח את הנוסחה הזו עם ה-CLS או גרסאות השרירים של מרצדס E קלאס. במקום זאת, בחרו מרצדס לתקוף את השכנים בשוטטגרט עם מכונית AMG GT קופה. אלא שעד כה, כפי שנגזר מהכותר המקורי נעדרו ממנה עוד זוג דלתות - תוספת חיונית לדברי מחלקת המחקר של דיימלר שכל הזמן בוחנת מקרוב מה מתרחש אצל היריבים. אז הנה, יש פתרון - מרצדס AMG GT עם ארבע דלתות וביצועים עוצרי נשימה.
GT4 הוצגה רשמית במסגרת תערוכת הרכב בז'נבה 18' ורק בימים אלו מתחילה את צעדיה הראשונים בישראל. היא מבוססת על פלטפורמת MRA משותפת למגוון דגמים של מרצדס ובאמצעות שינויים מבניים קלים התווספו אליה 2 דלתות נוספות על אורך של קצת יותר מחמישה מטרים ומשקל של 2.1 טון לערך. היא מצוידת במערכות הפנים החדישות ביותר של דיימלר עם גימורי עץ, מושבי עור נאפה, מערכת שמע מבוססת צג מגע 12.3 אינץ', תאורת אווירה רב שכבתית, מערכת שמע משובחת של בורמסטר וסגל רחב של מערכות בטיחות אקטיביות.
חלוקת הכוח של ה-GT4 מתחילה עם גרסת הבסיס, ה-GT43. זו מגיעה בנפח של 3.0 ל' ששה צילינדרים בהספק מרבי של 367 כ"ס והיא מספקת האצה ל-100 קמ"ש ב-5 שניות. מעליה משובצת עוד יחידת ששה צילינדרים, ה-GT53 עם הנעה כפולה 4 מאטיק והספק מרבי של 475 כ"ס. זו מאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות. הגרסה החזקה ביותר של ה-GTAMG-4 היא ה-63 אס; כאן מאוכלסת בחזית תחנת כוח שמונה צילינדרים מוגדשת טורבו בעלת תפוקה מרבית של 639 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-3.2 שניות עם הנעה כפולה 4 מאטיק. כל המנועים מחוברים אל תיבת הילוכים אוטומטית 9 מהירויות.
ה-GT4, בגרסת ה-63S מתויגת כיום כמכונית המהירה ביותר והחזקה מכל המכוניות הסדרתיות של מרצדס. רק ה-Project one נחשבת לחזקה ממנה עם 1,000 כ"ס, אולם זו לא ממש דוגמא למכונית זמינה - לא במספרים ולא במחיר הדמיוני שלה - רק 275 תיוצרנה והמחיר למעלה מ-2.7 מיליון דולר. אי לכך, מרצדס התאימו ל-AMG GT-4 אופציות רבות כדי לחזק את הביצועים שלה קרוב קרוב לקצה; היא מוצעת עם חבילות נהיגה דינמיות ייחודיות בעלי מצבי נהיגה לדריפט (סחיפות) ו-מצב מירוצים לתקיפת מסלולים מקצועית.
המחירים בארץ דרך היבואנית כלמוביל יחלו במיליון שקלים תמורת דגם הבסיס (367 כ"ס), עבור ל-1.25 מיליון שקלים תמורת דגם ה-475 כ"ס ו-1.72 מיליון שקלים תמורת הדגם הבכיר ביותר עם 630 כ"ס, לפני תוספות אופציונליות. מתישהו בעתיד אגב, כמו שנעשה בפורשה תהיה ל-GT וריאציה היברידית, איך לא.