מתיחת פנים ל-SUV הפופולארי של רנו

שינויים בעיצוב, עדכונים טכנולוגיים וגם מנוע בנזין חדש

תגיות: רנו

בועז קורפל
בועז קורפל
רנו קאדג'ר המחודש (צילום: יצרן)
רנו קאדג'ר המחודש (צילום: יצרן)
שנה גודל פונט א א א א

יצרנית המכוניות הצרפתית רנו מנסה בימים אלה להתאושש מהפרשייה הלא נעימה שאופפת את מעצרו של קרלוס גון, נשיא החברה שנעצר ביפן באשמת תרמית מיסים, ואין דרך טובה מכך ביחס לעובדי החברה ולקוחותיה מאשר להמשיך ולנסות להיצמד לתכניות העבודה השוטפות. על פי אותן תכניות, הגיעה העת לחשוף את המתיחת פנים של הקדג'אר, רכב ה-SUV הבינוני הסופר פופולאירי של רנו שהגיע לעולם רק ב-2015 ולדעתם של רבים באיחור גדול אחרי הקשקאי והשאר, אבל ברנו חושבים אחרת ומצביעים לעבר ההזמנות שמראות כי מאז לידתו של הקדג'אר ועד היום, נמכרו 450 אלף קדג'ארים ברחבי העולם כולו.

 

מתיחת הפנים של הקדג'אר הוצגה רשמית בצרפת והמכונית המעודכנת עברה כמה תיקוני עיצוב בחלקה החיצוני וגם כמה עדכונים ארגונומיים בתוכה לשיפור נוחות התפעול של הרכב ומערכותיו השונות. המכונית תזכה לקבל את המערכות מהדור האחרון של רנו בתחום המולטימדיה והבטיחות וגם מנוע בנזין חדש יצטרף למערך המנועים של הקדג'אר. בחזית של המכונית תמצאו פגוש קדמי חעוצב יותר ובו פנסי LED ראשיים וגם שינוי במיקום ועיצוב פנסי הערפל.  ברנו הבינו את חשיבות חישוקי הגלגלים לעיצוב הכולל של הרכב ולכן ליין החישוקים הורחב מ-17 ועד ל-19 אינץ' והם כמובן מגיעים בעיצוב מיוחד שהופך את המכונית למהודרת הרבה יותר. בתוך המכונית תמצאו מסך מגע חדש בגודל 7 אינץ' שלדברי רנו הוא כעת בהיר יותר בתצוגה שלו וגם מגיב מהר יותר ללחיצות הנהג לשינוי ובחירת מצבים שונים במולטימדיה ובמערכות האחרות הנמצאות בו. 

 

תחת מכסה המנוע מקבל הקדג'אר את ליין המנועים החדיש ביותר של רנו שתואם לתקנות החדשות באירופה בבנזין ובדיזל - וכעת המנוע שנפחו 1.3 ליטר בטכנולוגית TCe שנמצא כבר בסניק, במגאן ובקפצ'ור, נוחת גם בקרוסאובר הצרפתי. מדובר במנוע 140 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-10.5 שניות) שפותח יחד עם דיימלר והוא מציג את הביצועים הטובים ביותר לרבות פעולה שקטה ונקייה מרעידות וצריכת דלק נמוכה - 16 ק"מ לליטר. המנוע ישודך לתיבת הילוכים ידנית או כפולת מצמדים 7 מהירויות, וכן ניתן למצוא בהיצע מנוע בנזין 160 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-9.9 שניות) עם תיבת שש מהירויות ידנית בגרסת ה-GT ליין.

 

מנוע הדיזל החדש בטכנולוגיית Blue dCi יקבל אף הוא את תיבות ההילוכים הללו עם בסיס שני הספקים של 115 או 150 כוחות סוס, והוא יהיה יותר חזק בהספקו ובמומנט שלו בהשוואה לדור הקודם (שיפור של 20 כוחות סוס בהספק) ומערכת ההנעה תקבל אפשרות גם ל-4X4 כאשר הנהג בוחר מצבי נסיעה בין הנעה קדמית, הנעה כפולה או הנעה כפולה עם נעילה. מרווח הגחון הוא 20 סנטימטרים והקדג'אר החדש יאפשר טיולי שטח מעבר לנסיעה היומיומית בפקקים. 

 

המחירים לקדג'אר המחודש באירופה יחלו ב-20 אלף יורו. לארץ יגיע בהמשך שנת 2019.

 

 

איך עוקבים אחרינו?

פייסבוק: https://www.facebook.com/carworld5/

טלגרם   https://t.me/carsworldisrael

עמוד רשמי http://cars.sport5.co.il/

אינסטגרם  https://www.instagram.com/sport5_car/

טוויטר https://twitter.com/car_world5

 

מיישרים קו עם רנו גרנד קופה
מיישרים קו עם רנו גרנד קופה