לקראת פריז: פרארי לוסו T GTC4 8V

לוסו T GTC4 8V קיבלה מנוע טורבו חזק, קל, יעיל ואפילו "חסכוני" בדלק

כפיר כשריאן
כפיר כשריאן
(צילום: יצרן)
(צילום: יצרן)
שנה גודל פונט א א א א

תערוכת פריז ממשיכה לרכז עניין טרם נפתחה וכעת פרארי מדווחת כי תציג גרסה מוגדשת למחליפה של הפרארי FF  ה- לוסו T GTC4. מנוע ה- V8 טורבו בנזין בנפח של 3.9 ל' צנועים יחסית, מגיע ישירות מדגם ה 488GTB ומפיק 610 כ"ס ב-7500 סל"ד ו-77.5 קג"מ החל מ-3000 סל"ד.

העוצמה חסרת הפשרות יורדת לגלגלים האחוריים בלבד שמטיסים את התכשיט האיטלקי למאה קמ"ש תוך 3.5 שניות ומהירות מרבית של 320, שינוי מינורי ביחס לדגם ה- V12 המוכר. אם אתם ממש חייבים לדעת נספר כי צריכת הדלק המוצהרת של הלוסו GTC4 עומדת על קצת פחות מתשעה ק"מ לליטר.

(צילום: יצרן)
(צילום: יצרן)

בפרארי מבטיחים כי חווית נהיגה לא נפגעה אלא השתפרה הודות להיגוי לכל ארבעת הגלגלים, משקל מופחת (1,740 משקל יבש) וחלוקת משקל עם עדיפות לחלק האחורי (54% ו-46% לטובת החלק האחורי) העיצוב החיצוני נשאר ללא שינוי בסגנון שוטינגברייק קופה. מאוטו איטליה יבואנית פרארי ומזראטי לישראל נמסר כי הדגם יגיע ארצה במחצית הראשונה של 2017. תערוכת פריס תפחת ב-29 לחודש ואנחנו נהיה שם ונדווח על כל ההתרחשויות וההשקות הבולטות.

נתונים:
מנוע: V8 - 90° turbo, 3,855 cc
בלמים: 86.5 mm x 82 mm
הספק מרבי: 610 כ"ס/7,500 סל"ד
מומנט מרבי: 77.5 קג"מ/760 סל"ד
אורך/רוחב/גובה: 4,922 מ'/1,980 מ'/1,383 מ'
משקל יבש: 1,740 ק"ג
0-100: 3.5 שניות
מהירות מרבית: 320 קמ"ש

(צילום: יצרן)
(צילום: יצרן)