בראבוס: ה-1300R נחשף רשמית

בראבוס, חברת השיפורים הגרמנית שמוכרת בזכות רכבי המרצדס המשופרים, מציגה את ה-1300R שמבוסס על הק.ט.מ 1290 סופר דיוק R ומשודרג משמעותית

תגיות: בראבוס

Getting your Trinity Audio player ready...
שנה גודל פונט א א א א

בראבוס נכנסת לתחום הדו-גלגלי עם ה-1300R המבוסס על הק.ט.מ 1290 סופר דיוק R איבו, ומוסיפה עליו את הסגנון המיוחד והיוקרתי של החברה מגרמניה.

חברת בראבוס (BRABUS) הגרמנית מתמחה בשיפור ואבזור רכבי מרצדס השונים, שמגיעים עם מנועים ומכלולי שלדה משופרים ושדרוגי פאר ו'בלינג' לדגמים. בבראבוס מציגים את ה-1300R – דו-גלגלי ראשון עבור החברה. הבראבוס החדש מתבסס על הדור השלישי של הק.ט.מ 1290 סופר דיוק R בגרסת ה-'איבו', עם בולמים חשמליים סמי-אקטיביים של WP. בנוסף יש חלקי קרבון רבים, חישוקי 'מונובלוק Z' ייחודיים מאלומיניום, רגליות וידיות מ-CNC מתכווננות, חיפויי קרבון על מיכל הדלק, מערכת פליטה משופרת, יחידת תאורה חדשה, מראות צד ומושב מחומם בתפירת יד.

מנוע ה-LC8 – וי-טווין בנפח 1,301 סמ"ק עם 75 מעלות בין הצילינדרים – נותר ללא שינוי עם הספק מקסימלי של 180 כ"ס ב-9,500 סל"ד ומומנט העומד על 14.27 קג"מ. ניתן להוסיף בתשלום פונקציית ניהול מנוע למסלול ולביצועים. הבלמים הקדמיים מציעים קליפרים רדיאליים מונובלוק של ברמבו מדגם Sylema על דיסקים בקוטר 320 מ"מ. הצמיג האחורי, כידוע, במידה 200/55ZR17. בגרסת האיבו יש גם מצערת קצרה יותר – לתגובת מצערת מהירה –  עם סיבוב של עד 65°, שהם 7 פחות מהגרסה הרגילה.

מבחינת אלקטרוניקה אין שינוי: הבראבוס 1300R מציע מערכת למדידת אינרציה IMU של בוש ב-6 צירים, עם 4 מצבי ניהול מנוע ואופנוע – גשם, כביש, ספורט ומסלול (מסלול הוא אופציונלי) – כשכל אחד מהם משפיע על המערכות והבקרות כמו ה-ABS להטיה (כולל מצב סופרמוטו), בקרת האחיזה מהדור האחרון של ק.ט.מ, בקרת הווילי ובקרת ההחלקה. יש כמובן קוויקשיפטר לשני הכיוונים, פנסי LED, ויש מסך TFT צבעוני בגודל "5, שכמובן מתממשק לטלפון הסלולרי.

בראבוס וק.ט.מ יציעו 154 יחידות בלבד של ה-1300R שמחולקות ל-77 יחידות בצבע שחור ו-77 יחידות בצבע 'אדום-מגמה'. ניתן להזמין דרך אתר ק.ט.מ החל מיום שני הקרוב ממחירים שמתחילים ב-39,000 אירו.