ימאהה חושפת את הטימקס החדש של 2020

560 סמ"ק, יותר מומנט, עיצוב מחודש, ביצועים משופרים ויותר אלקטרוניקה; קבלו את הטימקס 560 של 2020

תגיות: ימאהה

אביעד אברהמי, פולגז
א א א א (שנה גודל)
תחילת כתבה

מאהה חושפת היום, עם פתיחת תערוכת EICMA 2019 במילאנו, את הטימקס החדש לשנת 2020. זהו הדור החמישי של הטימקס, והוא מוצג בדיוק 3 שנים אחרי הדור הקודם של 2017.

הטימקס החדש מקבל הגדלת נפח, והוא מטפס מ-530 ל-560 סמ"ק (562 סמ"ק ליתר דיוק), זאת על-מנת לעמוד בתקנות יורו 5 החדשות מבלי לפגוע בהספק המנוע, שעדיין מתאים לבעלי רישיון נהיגה A1 עם הספק של 47.6 כ"ס (35 קילוואט) ב-7,500 סל"ד, אך יחד עם זאת מומנט המנוע גדל ל-5.68 קג"מ ב-5,250 סל"ד, וכעת הטימקס חזק יותר בסל"ד נמוך ובינוני. עדיין מדובר בטווין מקבילי עם 360 מעלות בין הבוכנות, ובוכנה אחורית המשמשת כבוכנת איזון למנוע, כשנפח המנוע גדל על-ידי הגדלת קוטר הצילינדרים מ-68 ל-70 מ"מ.

העיצוב ועבודת הגוף חדשים לחלוטין, כשהם נשענים על קווי המתאר של הטימקס, אבל לוקחים את הקונספט צעד קדימה לעבר 2020 ועבודת הגוף כולה צרה יותר. יש גם מאותתי LED חדשים, וגם יחידת התאורה מאחור חדשה – דומה לזו של 2016-2013. בנוסף, בימאהה משפרים את ההתנהגות הדינמית על-ידי שיפורים למערכת המתלים וההידראוליקה.

הטימקס 560 יגיע ב-2 גרסאות, אחת רגילה הכוללת את כל מה שאנחנו מכירים מהדגם הקודם, כולל D-MODE (ניהול מנוע ב-2 מצבים), פנסי LED היקפיים, מפתח קרבה, צג TFT ובקרת אחיזה משופרת ביחס לדגם הקודם, והשנייה TECH MAX, הכוללת משקף חשמלי, מושב מחומם, ידיות מחוממות, בקרת שיוט, בולם אחורי מתכוונן, ואפליקציית MyTMax המתממשקת לטלפון הנייד. המשקלים המלאים – 218 ו-220 ק"ג בהתאמה.

הטימקס 560 החדש צפוי להגיע ארצה כבר בשבועות הראשונים של 2020. מחירים יתפרסמו בסמוך למועד ההשקה בישראל.

מעבר לתגובות