בב.מ.וו ממשיכים לפתח את מנוע הבוקסר המיתולוגי, גם אחרי כמעט 100 שנות שירות. ב-2013 הבוקסר עבר מהפך כשקיבל מערכת קירור נוזל (וההספק טיפס מ-110 ל-125 כ"ס), ולשנת 2019 המנוע עובר אבולוציה נוספת כשהוא מקבל לראשונה מערכת תזמון שסתומים משתנה - ShiftCam - והנפח גדל מ-1,170 ל-1,254 סמ"ק. התוצאה - כ-15% יותר מומנט לאורך כל טווח הסל"ד, וההספק מטפס ל-136 כ"ס.
שלושת הכלים שהושקו היום הם כאמור ה-R 1250 GS בגרסה ה'רגילה' וגרסת האדוונצ'ר המאובזרת, וכן ספינת התיור של משפחת הבוקסרים - ה-R 1250 RT. שלושתם מקבלים, פרט למנוע החדש, גם מערכת בקרת בלימה דינמית חדשה, המשפרת את הבטיחות בעת בלימה, בקרת זינוק בעלייה אוטומטית, וכן את הדור האחרון של מערכת המתלים האלקטרונית-חשמלית ESA, אשר קוראת את המשקל וסגנון הרכיבה ומתאימה עצמה למצב.
כמו כל אופנועי
ב.מ.וו, גם שלושת הכלים הללו מגיעים ארצה ברמת האבזור הגבוהה ביותר הכוללת חישוקי שפיצים ב-GS, צג TFT צבעוני, מערכת ABS PRO להטיה, 5 מצבי רכיבה, חימום לידיות ולמושבים, קוויקשיפטר ועוד.
השנה מציעים בב.מ.וו גם רמות אבזור נוספות - ה-R 1250 GS מגיע - פרט לגרסה הרגילה - גם בגימור HP (בתמונה בראש הידיעה) הכולל חישוקים זהובים וצביעת HP, וכן בגימור Exclusive הכולל 3 מזוודות וצביעה ייחודית. ה-R 1250 RT מגיע - פרט לגרסה הרגילה - ברמת גימור Elegance הכוללת פנסי ערפל LED וצביעה ייחודית, וברמת גימור Sport הכוללת משקף ספורטיבי וצביעה תואמת.
המחירים:
R 1250 GS - מחיר 159,900 ש"ח
R 1250 GS HP - מחיר 164,400 ש"ח
R 1250 GS Exclusive - מחיר 165,900 ש"ח
R 1250 GS ADV - מחיר 169,500 ש"ח
R 1250 GS ADV HP - מחיר 174,000 ש"ח
R 1250 GS ADV Exclusive - מחיר 178,500 ש"ח
R 1250 RT - מחיר 167,500 ש"ח
R 1250 RT Elegance - מחיר 173,000 ש"ח
R 1250 RT Sport - מחיר 173,000 ש"ח
בדלק מוטורס מוסרים כי בהמשך השנה יגיעו גם גרסת האדוונצ'ר של ה-F 850 GS, וכן ה-S 1000 RR החדש שצפוי להגיע סביב חודש יוני 2019.