"רוכבות קדימה": קמפיין חדש להעצמה נשית

לינור אברג'יל חברה לאלבר מוטו למיזם לרגל יום האישה הבינלאומי. הפרטים

מערכת אתר ערוץ הספורט
התמונה מתוך הווידאו של שרטונים
התמונה מתוך הווידאו של שרטונים
שנה גודל פונט א א א א
אלבר מוטו, יבואנית אופנועי טריומף ו-Harley Davidson בישראל, הכריזה היום (שלישי) על קמפיין רשת מיוחד ואירוע שיא בהשתתפות לינור אברג'יל לכבוד יום האישה הבינלאומי, שיצוין ב-8.3. קמפיין זה מוקדש לנשים המשפיעות והחזקות בחברה הישראלית, כאות הוקרה על הישגיהן וקידום העצמה נשית משמעותית באמצעות המותג של הארלי דוידסון, מותג שנתפס בעיני רבים כגברי באופק מובהק.

כחלק מיוזמה זו, אלבר מוטו תחלק מארזים לכ-80 נשים בולטות שתרמו לחברה הישראלית בתחומים שונים, הן במלחמת "חרבות הברזל" והן בשגרה. נשים אלו מסמלות יותר מכל חוזק, חוסן ואת רוח ההרפתקנות המהדהדת של המותג. כמו כן החברה, בשיתוף חברת התוכן "שרוטונים", יצרה לשבוע זה סרטון אנימציה הומוריסטי שיופץ ברשת ובמדיות החברתיות השונות, שבהן הגולשות יוכלו להשתתף בפעילות ולזכות במארזים.

בנוסף, בחברה כאמור מתכננים אירוע שיא ביום שישי (8.3), כשלינור אברג'יל, שחקנית, אשת עסקים ומלכת היופי של ישראל ומיס עולם לשנת 1998, תעניק הרצאה מיוחדת על כוחן של נשים ועל אתגרים מרתקים שחוותה בדרכה. האירוע יחל בשעה 10:00 בסניף הדגל של Harley Davidson ברחוב המלאכה 3 תל אביב. לאחר מכן קהילת ה"רוכבות של הארלי", (קבוצת נשים רוכבות), תצאנה לרכיבת ראווה משותפת שחוגגת עוצמה נשית מאולם התצוגה של הארלי דוידסון.  

אלבר מוטו מזמינה רוכבות ורוכבים להצטרף לחגיגה זו של יום האישה, לקחת חלק ברכיבה המשותפת ולעקוב אחר הקמפיין ברשתות החברתיות. החברה מעודדת את הקהילה להשתמש בהאשטאג #נשיםרוכבותקדימה על מנת להעצים את המסר ולעודד עוד ועוד נשים וגברים להצטרף.

דניאל פרימן, מנכ"ל אלבר מוטו, הביע את התלהבות החברה מהקמפיין: "בקבוצת אלבר אנו מאמינים בכוחם של גיוון והכלה. יום האישה הבינלאומי הוא הזדמנות מושלמת עבורנו לחגוג את ההישגים המדהימים של נשים בחברה. באמצעות קמפיין זה, אנו שואפים להכיר בהשפעתן ולעודד יותר נשים לשבור מחסומים ולרדוף אחרי תשוקותיהן ללא מורא. מחכה ליום שנראה עוד ועוד רוכבות על הכביש“.

מנהלת השיווק של קבוצת אלבר, קרולין יעקב, שיזמה את המהלך: "המחויבות שלנו לטפח תרבות של שוויון לא עוצרת במותגים שלנו. אנו שמחים להוקיר את הנשים שמילאו תפקידים מרכזיים בעיצוב שלנו כחברה וכמדינה. הקמפיין הזה הוא מהלך מינורי לעומת הערכתנו לתרומתן שלא יסולא בפז, תרומה שכולנו נוכחנו בה במהלך המלחמה. כאישה חשוב לי לשים את הנשים במרכז הבמה ולהעניק להן את כל ההזדמנויות לרכוב קדימה לעבר החלומות שלהן".