חדוות נסיעה: וולוג טסט בניסאן ההיברידית

צפו: הטכנולוגיה הנדירה, צריכת הדלק והנסיעה החשמלית הטהורה בדגם e-power

כפיר כשריאן
כפיר כשריאן

תגיות: עולם הרכב

Getting your Trinity Audio player ready...
שנה גודל פונט א א א א

צפו בוולוג טסט בנגן הווידאו למעלה (תמונות: כפיר כשריאן) >>

ניסאן מביטה בשוק הרכב העולמי ומבינה, כמו יצרנים אחרים, שמכוניות חשמליות הן העתיד. לא מזמן ובאיחור אופנתי היא חשפה את הניסאן אריה, המכונית החשמלית המלאה שלה שתכנס לשוק שהולך ומצטופף במכוניות חשמליות.

עד שהאריה תיתן את הטון, בניסאן מנסים לשמור את הלקוחות שלהם קרוב ככל האפשר עם מה שהם יכולים. בניסאן, בניגוד למרבית היצרניות, החליטו לפזר את פיתוח הנעה היברידית לכמה תחומים ואחרי שהם חשפו את הג'וק ההיברידי, עכשיו הם מציגים פרשנות נוספת להנעה היברידית בשם e-power.

מעט מאוד יצרנים עושים שימוש בטכנולוגיה הזאת כשהבולטת בניהן היא הונדה עם ההונדה ג'אז. למעשה מדובר במנוע שלושה צילנדרים טורבו בנזין בנפח ליטר וחצי שמשמש כגנרטור קטן שמזין מארז סוללות פיצפון בגודל 2.1 קוט"ש שתפקידו להזין מנוע חשמלי בהספק 190 כוחות סוס הממוקם על הציר הקידמי והוא זה שדוחף את המכונית.

למעשה אין חיבור ישיר בין מנוע הבנזין לגלגלים, מה שהופך את הנסיעה לחשמלית טהורה. על חדוות הנסיעה, צריכת הדלק ועוד, בטסט וולוג המצורף.

צפו במבט על טכנולוגיית E-Power>>