בכל אופן, אנו מגיעים לאחד המסלולים המיוחדים ביותר בסבב, בעיקר בשל גובהו ודלילות האוויר הנלוות. המכוניות הנוכחיות מפסידות פחות כוח מהמכוניות האטמוספיריות של העבר בשל ההגדשה ומשום שהכוח החשמלי כמובן לא מושפע. מאידך גיסא, הקירור ובעיקר ההצמדה האווירודינמית והגרר מושפעים ביותר ובאופן גס תיארו את החבילות האווירודינמיות במקסיקו ככמעט ברמה של מונקו (מקסימום) אבל יוצרות הצמדה וגרר בדומה למספרים שמתקבלים במונזה (מינימום). במסלול במקסיקו סיטי יש הרבה פניות מהירות ובמיוחד רצף פניות האס לפני האצטדיון. ההצמדה נדרשת לא רק למהירות הכה חשובה בפניות, אלא גם בכדי למנוע שחיקה מוגברת של הצמיגים עקב החלקה צידית. שימו לב לצמיגים המוצעים: הייפר, אולטרה וסופר סופט. אמנם פני המסלול לא שוחקים יחסית, אבל אלה התרכובות הרכות ביותר, כמו במונקו.
הצמיגים הכה רכים עשויים להפוך את המירוץ לאסטרטגיה של שתי עצירות במקום העצירה האחת המחוייבת, אבל מזג האוויר המשתנה עשוי להפוך את כל סוף השבוע ללא צפוי. יום שישי רטוב והמשך סוף שבוע יבש עשויים לייצר שוב מירוץ בו הקבוצות נאלצות להמר עם הצמיגים. מנגד, מירוץ רטוב ימחק את כל המשחק הזה מאחר ולמרצדס יש יתרון ביצועים במצב כזה וכמובן את הנהג הטוב ביותר לתנאים כאלה, למרות שרדבול וורשטאפן ינסו להוכיח אחרת.
מאחורי שלושת הגדולות, פרז בפורס אינדיה יהיה יקיר הקהל ועשוי להפגין שוב את יכולתו בשמירה על הצמיגים הרכים. רנו הוכיחו בארהב שהספדתי אותם מוקדם מדי, אבל אני בספק שיצליחו באותה מידה. גרוז׳ן בהאס ייאלץ להלך על ביצים במהלך הסוף שבוע בכדי שלא לחטוף הרחקה. מי שלדעתי עשויים להפתיע יחסית הם סאובר ומקלארן.
שעת השידור המאוחרת תאפשר לנו שוב להיפגש לצפייה משותפת ואני מקווה שנזכה למירוץ מרתק כמו בטקסס.