המונדיאל בעיצומו ומעבר לכל הדרמות, השערים והסיפורים, יש דבר אחד נוסף שתפס את תשומת ליבנו - והוא ה"כפילים" של שחקני ליגת העל שלנו.
מי שתפסו את תשומת ליבינו הם מרצ'ס דוסקי, ג'סים יאסין ועלירזה בייראנוואנד. הראשון הוא שחקנה של נבחרת עיראק שישחק מחר בערב נגד סנגל במטרה להשיג נקודות נראשונות בטורניר אחרי שני הפסדים לנורווגיה וצרפת, ואולי לתת מעט כבוד לעם העיראקי במולדתו.
לנו הוא הזכיר במעט את מגנה של מכבי תל אביב רוי רביבו. מה אתם אומרים? דומה?
יאסין בן ה-20, שכבש את השער הרביעי ב-2:4 של מרוקו על האיטי הלילה, משחק בשטרסבורג. את הדמיון לירין לוי ניתן היה לראות אחרי שהמצלמה התמקדה בו חוגג.
אחרון חביב הוא עלירזה בייראנוואנד, הלא הוא אלירן עטר האיראני, שכבר מהמונדיאל ב-2018 הולך עם התווית של הכפול של אגדת בני יהודה.