מכבי ת"א הודיעה היום (שני) על החוזה החדש של ערן גינת, קשר קבוצת הנוער שחתם על חוזה חדש לשלוש שנים עם אופציית הארכה לשנה נוספת.
גינת הצטרף למחלקת הנוער של הצהובים בגיל 13 והתקדם באופן עקבי, כשבשתי העונות האחרונות הוא שיחק בקבוצת הנוער. גינת ייצג את נבחרות הנערים בגיל 16, 17 ו-18 וערך במצטבר 16 הופעות במדי הנבחרות השונות. גינת היה בעל תפקיד משמעותי מאליפות המדינה לנוער.
גינת התייחס: "מהיום שהצטרפתי למכבי בגיל 13 היתה לי מטרה וחלום ואני שמח שהתקרבתי להגשים אותם עם החתימה על החוזה המקצועני הראשון שלי. מכאן מחכה לי הרבה עבודה על מנת שאוכל להתקדם הכי גבוה שרק אפשר".