הפועל רמת גן גבעתיים הודיעה היום (שני) על הצטרפותו של אופק עובדיה, קשרה של מכבי הרצליה בשלוש השנים האחרונות. עובדיה שהיה חלק חשוב בעונה הטובה של מכבי הרצליה, נחשב לאחת מפריצות העונה בליגה הלאומית וזכה למספר הצעות, כשלבסוף בחר לחתום בהפועל ר"ג גבעתיים.
השחקן שסיים עונה אישית טובה ונבחר להרכב העונה של הליגה הלאומית עם חמישה שערים וארבעה בישולים, חתם במועדון לעונה עם אופציה לעונה נוספת ויצטרף לפרויקט המסקרן שנבנה אצל האורדונים.
אופק עובדיה: "אני מאושר להצטרף למועדון עם היסטוריה מפוארת ועתיד מבטיח. פרויקט חדש שמכוון גבוה. שמעתי המון על הקהל שלנו ואני כבר מדמיין אותו מטריף אותנו במגרש, יאללה הפועל".