בית"ר תחזיר כסף לקהל אם לא תגיע לאירופה

צפו: הצהובים שחורים השיקו קמפיין תקדימי לטובת המנויים

יגאל גולדשטיין
יגאל גולדשטיין
Getting your Trinity Audio player ready...
שנה גודל פונט א א א א

בית"ר ירושלים עושה כל שביכולתה לחזור לטופ של הכדורגל הישראלי ומנסה גם למשוך את הקהל בחזרה לטדי. הצהובים שחורים השיקו היום (רביעי) את הקמפיין "בעל הבית השתגע", שלראשונה בישראל מבטיח כסף חזרה לאוהדים שקנו מינוי במידה שהקבוצה לא תצליח להגיע לאירופה.

מדובר, למעשה, בהנחה של 30 אחוזים מרכישת המינוי לעונה העוקבת - 2020/21. בית"ר פרסמה סרטון מקורי בו משה חוגג עמד במרכזו של כר הדשא בטדי, פנה לאוהדים במגפון והכריז על המבצע התקדימי.

בהודעה שהוציא המועדון נכתב: "איך זה הולך? פשוט מאוד. בסיום העונה, נדע אם הקבוצה הגיעה לאירופה. עשינו את זה? הכסף יישאר כאן ויעזור בבנייה של העונה הבאה. אין אירופה? מקבלים החזר על סך 30% מגובה המינוי לרכישת המינוי לעונה הבאה. הוא מהווה נדבך נוסף באסטרטגיה של המועדון לחתור למצוינות כל הזמן".

בבית"ר קיבלו לקבל תגובות נלהבות על השינוי ועל הקמפיין. מנכ"ל הקבוצה, מוני ברוש, אמר בתגובה: "אנחנו שמחים לראות את העניין שהסרטון והמבצע יצר. מדובר בצעד נוסף בבניית האמון בין המועדון לבין הקהל הרב שלנו. זאת בית"ר, ואנחנו נמשיך ליצור לאוהדים שלנו דרכים חדשות ומקוריות על מנת להמשיך ולהדק את החיבור לקבוצה". עד עתה נמכרו כמעט 7,000 מינויים, וכ-14 אלף בית"ריסטים.

"בעל הבית השתגע" (דני מרון)
"בעל הבית השתגע" (דני מרון)