אלון דאי, נהג המירוצים הישראלי באליפות אירופה למרוצי נסקאר, כבש היום (ראשון) את הפודיום בפעם השנייה בעונת 2016 ולמעשה היה זה ניצחונו החמישי באליפות מאז הצטרף אליה בעונה שעברה.
שבועיים בדיוק אחרי הסבב בהולנד במסלול אובאלי שבו התוצאות לא היו משביעות רצון, הגיע הסבב למסלול ברנדס האץ' באנגליה כשאלון ואנשי קבוצתו יודעים שהתוואי של המסלול ואיכויותיה של המכונית תואמים לביצועים של אלון והציפיות לתוצאה טובה היו גבוהות. דבר אחד לא נלקח בחשבון - מזג האוויר הבריטי המתעתע וזה אכן לא אכזב והשתנה לרעה ביום המרוץ החשוב.
דאי ידע שתנאים משתנים, הזינוק מהמקום הראשון הוא חשוב מאין כמותו במטרה להימנע מקרבות מאסף במסלול הצר שלא מאפשר עקיפות ומעבר לכך, הזינוק מהמקום הראשון משאיר לך מסלול פנוי וקו ראייה נקי ללא ענני הרסס שמעלות המכוניות האחרות. במקצה דירוג כבש דאי את המקום הראשון והבטיח לעצמו את הסיכויים הטובים ביותר וכאשר המרוץ נפתח, הוא מימש את כל הפוטנציאל שלו ושל המכונית תוך שהוא מקפיד לשמור על צמיגי הגשם המיוחדים במצב יעיל עד כמה שאפשר.
מאחוריו הלך ודחק פרדריק גאביון הצרפתי בפורד מוסטאנג ומארק גוסנס הבלגי המעוטר גם הוא במוסטאנג. המרדף אחרי אלון היה מרתק ועוצר נשימה והנהג הישראלי של קבוצת Call מאשדוד שמר על קו הגנתי מדויק ויחד עם זאת מספיק מהיר ובכך הוא סיכל פעם אחר פעם את כל הניסיונות של הצרפתי לתקוף ולעקוף אותו. הדראמה הגיעה לשיאה על קו הסיום כאשר אלון חוצה ראשון ומנצח את גאביון בהפרש זעום של 132 אלפיות השנייה בלבד.
"אין מילים בפי לתאר את ההרגשה", אמר דאי המאושר בסיום. "מרגע הזינוק ועד לסיום הצלחתי להוביל לכל אורך הדרך למרות ששני הנהגים שהיו מאחורי לחצו עלי ללא הרף. תנאי המסלול הרטובים חייבו אותי לנהוג על המגבלות ורק לקראת הסיום כאשר הצמיגים שלי תחילו לצאת מכלל פעולה, זה איפשר לנהג הצרפתי לסגור עלי. אני מודה לאנשי הקבוצה, למעבדות איזוטסט ולשברולט ישראל על התמיכה ללא סייג, בלעדיהם זה לא היה קורה. הלילה אנחנו מתכוונים לחגוג אך כבר מחר נכנסים להכנות למפגש הבא בצרפת".
במיזאנו באיטליה, בר ברוך השיג ניצחון ראשון ב-2016. ברוך בן ה-20 מכרמיאל זינק ראשון והוביל לכל אורך החלק הראשון של המירוץ. הוא קבע את ההקפה המהירה ביותר במירוץ והעביר את המכונית לידיו של בן זוגו ליאנג טונג הסיני, ששמר על המקום הראשון עד לדגל השחמט.