פחות מחודש אחרי שהאריך חוזה במאיורקה, הוא עובר ליעד חדש. לייפציג הודיעה הערב (שני) על החתמתו של מרטין דמיקליס כמאמנה החדש.
הגרמנים פרסמו הודעה רשמית בנושא, במקביל למכתב שפרסם הארגנטיני עצמו ברשתות שלו, בו נפרד מאוהדי מאיורקה והבהיר שהקבוצה תתוגמל בהתאם על עזיבתו, כשהוא היה אמור להישאר עוד כשנתיים בקבוצה.
מדובר בתחנה החמישית של דמיקליס בקריירה כמאמן. הוא החל בקבוצת המילואים של באיירן מינכן, כשלאחרן מכן עבר לריבר פלייט לשנתיים. לאחר מכן הוא עבר למונטריי המקסיקנית, לפני שהגיע למאיורקה בפברואר האחרון.