בבלגיה ביקרו: "לא מפספסים הזדמנות לפספס"

הנבחרת המשיכה לאכזב ב-0:0 עם איראן, במדינה לא ריחמו: "עוד הופעה שנרצה לשכוח"

מערכת אתר ערוץ הספורט
Getting your Trinity Audio player ready...
בלגיה מאוכזבים (getty)
בלגיה מאוכזבים (getty)
שנה גודל פונט א א א א

לא הגיעה למונדיאל: נבחרת בלגיה שיחקה הערב במסגרת המחזור השני ונפרדה ב-0:0 עם איראן. השדים האדומים המשיכו עם רצף האכזבות בטורנירים גדולים עם תוצאת תיקו שנייה במונדיאל עד כה, וספגו ביקורות קשות במדינה.

  • הטירוף התחיל. לחצו ל-5 חבר'ה - משחק ניחושי תוצאות המונדיאל של ערוץ הספורט בשיתוף מקדונלד'ס

  • הצטרפו לפנטזי מונדיאל של "בנק יהב" וערוץ הספורט

  • ב-'nieuwsblad' המקומי ביקרו את הנבחרת הבלגית: "לא מפספסים הזדמנות לפספס, עוד הופעה שנרצה לשכוח". באתר גם ביקרו את הבלם נייתן אנגוי, שהורחק באדום חסר אחריות: "הפקיר את הנבחרת, לא צריך לשחק יותר".

    גם ב-'HLN' תקפו: "תוצאה קשה, הסתבכו מאוד בבית קל. לא מבינים איך זה קורה כל טורניר מחדש".

    דור הזהב של הנבחרת הבלגית כבר נמצא בסופו. קווין דה בריינה בן 34, רומלו לוקאקו בן 33, טיבו קורטואה בן 34 ואדן הזארד כבר פרש. במדינה קיוו לטורניר פרידה טוב מדור היסטורי בחסות הגרלה קלה, אך בינתיים נותרו בעיקר מאוכזבים מאוד.