לצד דרק. עמנואל שארפ נבחר הלילה (בין רביעי לחמישי) בבחירה ה-45 בדראפט ה-NBA לסקרמנטו, כאשר הוא גילה על ההכרזה במפגש צפייה עם חבריו ומשפחתו בארצות הברית. כך זה נראה >>>>
בראיון לתקשורת האמריקאית, אמר שארפ: "כשהג'נרל מנג'ר של הקינגס סקוט פרי צלצל אליי כדי לבשר לי שהוא בחר בי - זה היה חלום שמתגשם. אני מרגיש שסקרמנטו זה מקום נהדר להיות בו, הם מנסים לבנות תרבות. כשהתאמנתי אצלם ראיתי אנשים מדהימים, היו אנרגיות מצוינות באימון".