קובי רפואה חוזר לכדורגל, והוא עושה את זה באחד מהפרויקטים המסקרנים בליגות הנמוכות בשנים האחרונות. המאמן מונה למנהל המקצועי של בני אילת מליגה ב', ולאחר שפרטי ההצעה שהוגשה לו נחשפו, הוא הופך לאחד מהמשתכרים הגבוהים בתולדות ליגה ב'.
מי שצפוי לרכוש את אילת הוא איש העסקים האשקלוני, דוד וטורי, שאמור להכנס כבעלים של הקבוצה הבוגרת ושל מחלקת הנוער, והוא זה שמנהל את המגעים מול עורך הדין אמיר כהן, נציגו של רפואה שסגר את העסקה, שתהיה יוצאת דופן במונחי ליגה ב', אבל הגיעה מתוך רצון להחזיר את הקבוצה מהעיר הדרומית לקדמת הבמה.