נבחרת ארגנטינה הבטיחה הערב (שני) את מקומה בשלב הבא של מונדיאל 2026 לאחר שניצחה 0:2 את אוסטריה. שעות ספורות לאחר המשחק, חוליאן אלבארס סיפק הצהרה מפתיעה ודרש לעזוב את אתלטיקו מדריד.
הכוכב הארגנטינאי סיפר: "מעבר יהיה הדבר הטוב ביותר עבורי. אני רוצה להמשיך ולהגשים את החלומות שלי. אני לא רוצה להסתיר את הרצונות שלי, הבהרתי להנהלת אתלטיקו את הכוונות שלי".
בנוסף, העיתונאי המוערך פבריציו רומאנו דיווח כי אלבארס מעוניין מאוד להצטרף לברצלונה וכבר סיכם את תנאיו מול אלופת ספרד. גם ריאל מדריד הוזכרה כמועמדת לקלוט את החלוץ המוכשר.
עם זאת, ברצלונה כבר הגישה הצעה לאתלטיקו בסך 100 מיליון יורו וסורבה, כאשר גם ריאל מדריד הגישה הצעה עליה היא הודיעה רשמית בסך 150 מיליון יורו וסורבה בשילוב הקנטות מצד יריבתה המרה.