הימים שבין האלפים לפירנאיים, הם הימים של האופורטוניסטים. מאגנוס קורט נילסן מקבוצת אסטנה זכה היום (ראשון) בקטע ה-15 (ממייו לקראסקון, 181.5 ק"מ) אחרי שיצא מקבוצת בריחה והקדים על קו הסיום את יון איסגירה ובאוקה מולמה. גיירנט תומאס ממשיך להחזיק בחולצה הצהובה אותה יקח לפחות עד ליום הראשון של הפירינאיים.
נילסן הדני היה חלק מ-29 רוכבים שתקפו את הפלוטון בשלבים הראשונים. כ-32 ק"מ לסיום, רפא מאייקה ביצע את המהלך שלו בעליה על הפיק דה נור (קטגוריה 1, 12.3 ק"מ, 6.3% שיפוע), הוא עקף שני בורחים צעירים וחסרי ניסיון כמו ז'וליאן ברנאר ופביאר גרלייה והמשיך להוביל אבל 18 ק"מ לסיום הוא נלכד בירידה, על ידי שארית הבריחה.
שישה קילומטרים לסיום, בוצעה התקפה משולשת עם נילסן, איסגירה (בחריין מרידה) ומולמה (טרק-סגאפרדו). הרוכב הדני ניצל את היתרון היחסי שלו במישור והאיץ 300 מטרים לסיום כדי לחצות ראשון את קו הסיום וזכה בפעם הראשונה בחייו בקטע במרוץ הצרפתי, אחרי שתי זכיות בוואלטה אספניה. הרוכב בן ה-25 העניק לאסטנה ניצחון שני רצוף אחרי שאומר פראילה עשה זאת ביום שבת במנדה.
מה קרה בצמרת הדירוג הכללי? יום לפני יום המנוחה, הרוכבים לקחו את היום ברוגע והגיעו אחרי יותר מ-13 דקות מהמנצח. גיירנט תומאס שמר על ההובלה ויגיע לפירינאיים עם יתרון של 1:39 דקות על פני בן קבוצתו כריס פרום. טום דמולאן מחזיק בפיגור של 1:50 דקות מהחולצה הצהובה. דן מרטין היחיד שניסה לאתגר את המובילים במהלך העלייה האחרונה, אבל הוחזר מהר מאוד.
לאחר יום המנוחה, יתחדש הטור ביום רביעי בקטע ה-16 מקראסקון לבנייר דה לושון, אחת הגלישות המפורסמות של הפירינאיים. הרוכבים יאותגרו בחמש עליות מדורגות, כולל הקול דה מנט והקול דה פרטיון (קטגוריה 1). הקילומטרים האחרונים עד לפיניש יהיו בירידה. רוכבי ה-GC עשויים לבצע מהלך התקפי בטיפוס האחרון שאורכו 8.3 ק"מ ושיפוע הממוצע מעל 7%.