"מכבי היא מותג הספורט מס' 1 בישראל"

הצהובים לקחו חלק בכנס שיווק לצד חברות מובילות במשק. דריקס: "מקומנו פה". מזרחי: "נושא חשוב לנו''

רועי גלדסטון
שנה גודל פונט א א א א

קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א נטלה חלק היום (ראשון) בכנס של איגוד השיווק הישראלי שנערך במלון דייויד אינטרקונטיננטל בת"א. בכנס השתתפו חברות מובילות במשק, וביניהן שטראוס, AIG, YES, בנק הפועלים ועוד. מכבי העמידה דוכן מרשים שמשך את מירב תשומת הלב באירוע, בו נטלו חלק המאמן דייויד בלאט, היו"ר שמעון מזרחי, המנהל גור שלף והשחקנים דריק שארפ וגיא פניני. במהלך היום הוגרלו שני כרטיסים למשחק של מכבי ביורוליג, והשחקנים חילקו חתימות בדוכן שעוצב עם גביעי אירופה השונים וכדורסל צהוב שחתום ע"י שחקני המועדון.

היו"ר שמעון מזרחי אמר: "כשהגיע אלי דריקס והציע לקבל כאן דוכן זה היה רעיון מצוין ואתם רואים כמה התעניינות יש כאן בדוכן. זו פעם ראשונה שמועדון ספורט לוקח חלק בארוע כזה. אנחנו לא קופאים על השמרים למרות שכל התאים ולכל המקומות בהיכל מכורים. אנחנו מסתכלים קדימה, וחושבים שהנושא השיווקי חשוב והחלטנו לקחת בו חלק".

אלי דריקס, שאחראי על נושא השיווק ויזם את הקמת הדוכן: "מכבי ת"א כמותג מספר 1 בספורט בארץ ואחד המותגים החזקים בישראל ללא שום קשר לספורט, רואים את עצמנו כחלק מהקהילה העסקית, ואם כל הקהילה כאן גם אנחנו צריכים להיות פה. שואלים אותי למה מכבי צריכה להיות פה אם כל הכרטיסים נמכרו כבר, ואני עונה שאם יש מותגים אחרים שמרוויחים כסף והם מגיעים אז גם אנחנו צריכים להגיע, זה חשוב מאוד.

בצד המקצועי אמר: "אני מקווה שמכבי תעפיל להצלבה ונחכה למשחק ביום חמישי, צריך להתקדם לאט לאט". דריקס התפנה לפרגן לחברו מוטי איווניר: "אני שמח על הניצחון של קבוצת הכדורגל מול מ.ס. אשדוד בשביל מכבי ת"א ובשביל מוטי איווניר".

הקפטן דריק שארפ: "ההשתתפות בכנס חשובה לאימפריה, מכבי היא סמל, אייקון, וזה מה שאנחנו מנסים לעשות על המגרש ויש דברים שעושים גם מחוץ למגרש בנושא הזה. מכבי זו משפחה וכל החלקים משתפים פעולה".