מכבי תל אביב הוכתרה הערב (שלישי) בפעם ה-58 לאלופת המדינה לאחר 79:83 ו-1:3 גדול על הפועל תל אביב. מי שלא שיחק לאורך כל סדרת הגמר הוא לוני ווקר, שנעל את עונתו הראשונה בצהוב עם תואר.
"אני מאוד נרגש עבור האחים שלי ועבור הארגון כולו", אמר, "גדלנו מכל קושי, נשארנו מקצוענים, דחפנו. האליפות הזו הגיעה לנו מההתחלה ועד לסוף. אני שמח, השם שלי הוא חלק מהפרוייקט ובעונה הבאה נחזור חזקים יותר אני שמח כל כך בשביל החבר'ה, בשביל כל אחד במגרש ובמשרד. אנחנו האלופים".
לאחר מכן נשאל בצורה ישירה האם ישאר בקבוצה בעונה הבאה, והשיב: "מכבי נמצא כאן אצלי (בעודו מצביע על ליבו)".