לא קל להיות שחקן ישראלי בחו"ל, במיוחד אחרי ה-7.10, ומנור סולומון חווה את זה על בשרו. בראיון ל"אסנהיים מארח" חשף הקיצוני מה היה מאחורי המעבר שלו ברגע האחרון לוויאריאל ואיזה יחס קיבל בספרד, כולל בחדר ההלבשה שלו. הראיון המלא ב-18:00 ב-5SPORT.
עזרת ללידס לעלות ליגה, אבל לא נשארת בקבוצה"מאוד התחברתי ללידס, זה מועדון שתמיד יהיה בליבי. במיוחד הקהל, שהוא מדהים. כשעליתי למשחק הראשון ושמעתי את הקהל של לידס, אמרתי לעצמי 'הגעתי למקום הנכון'. בסוף העונה רציתי להיות בטוטנהאם או לידס. יושבי הראש דיברו עליי, המחיר היה גבוה. לנו היתה שיחה עם טוטנהאם לפני ההגעה לאימונים, הם אמרו שהם רוצים שאני אשאר והמאמן אוהב אותי ואחרי שישה אימונים נפצעתי. ההתעניינות מלידס ירדה ובסוף החלון, כשחזרתי לשחק, המאמן שוב ראה אותי והיתה לי איתו שיחה כי היתה לי הצעה מקריסטל פאלאס. הוא אמר לי שהוא רוצה שאני אשאר. כבר השארנו הכל בלונדון ויום למחרת טסתי לנבחרת. נחתתי וקיבלתי שיחה מפיני. הוא היה עצבני ואומר שהיתה להם אפשרות להחתים חלוץ צרפתי, דניאל לוי דיבר איתו והם צריכים לפנות שחקן בסגל וזה כנראה אני. אמרתי לו 'יאללה, תסגור פאלאס. אני לא רוצה להיות במקום כזה'. היה מו"מ בין הקבוצות וכנראה היה שם דם רע והעסקה נפלה בשעות האחרונות. אני בנבחרת, הייתי גמור מהיום הזה. נגמר חלון ההעברות, אני לא רציתי להישאר בטוטנהאם. נעלבתי מהם. כשאתה מרגיש שדוחפים אותך החוצה, אתה לא רוצה להישאר במקום כזה".