שלוש וחצי שנים חלפו מאז שטוטנהאם חנכה את ביתה החדש, שנבנה על חורבות "ווייט הארט ליין" בלא פחות ממיליארד ליש"ט. אלא שלמרות שיו"ר הספרס, דניאל לוי, הצהיר על רצון למכור את זכויות השם של האצטדיון בהסכם חסות, עדיין לא נחתם כזה, אם כי על פי האתלטיק נראה שהדבר עשוי להשתנות.
על פי הדיווח, טוטנהאם מנהלת שיחות רציניות עם לא אחרת מאשר גוגל על מנת להגיע להסכם על חוזה חסות לשם האצטדיון המכיל 62,850 מקומות. בשנים האחרונות, גוגל נכנסה לעולם הספורט עם הסכמי חסות לקבוצת מקלארן בפורמולה 1, וכן חוזים עם ה-NBA וה-MLB.
ההשקעה באצטדיון הלונדוני ברורה, מאחר שבנוסף למשחקיה של טוטנהאם בפרמיירליג ובליגת האלופות, הוא מארח גם משחקי NFL, אירח בעבר את גמר גביע האתגר בראגבי, את קרבות העולם באגרוף וכן הופעות ענק.
עבור טוטנהאם, שמחזיקה בחוזי חסות ארוכי טווח עם AIA שנותנת את החסות הראשית לחולצות הקבוצה, עם נייקי ועם גופים נוספים, ואין ספק שהסכם חסות עם גוגל על שם האצטדיון יגדיל משמעותית את הכנסות המועדון.
בכך, טוטנהאם מצטרפת למגמה באנגליה ובכדורגל העולמי, אחרי שארסנל קראה לאצטדיונה הנוכחי "אצטדיון האמירויות" וגם מנצ'סטר סיטי מארחת את משחקיה ב"אצטדיון אתיחד". גם ברצלונה עשתה זאת בקיץ האחרון כאשר שינתה את שמה של אצטדיונה הביתי ל"ספוטיפיי קאמפ נואו". גם השיקול העיקרי של ריאל מדריד לשפץ את סנטיאגו ברנבאו הוא להגדיל את הכנסות המועדון, אם כי הנשיא פלורנטינו פרס הצהיר לאחרונה ששינוי שמו אינו על הפרק.